تازه های سایت

کد مطلب: 18735
11. ارديبهشت 1393 - 10:05

به گزارش پایگاه خبری گرو، در این سفر یک روزه، نماینده معین مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با حضور در شهرستان نهاوند با مردم ملاقات عمومی داشت و مشکل تعدادی از انها را حل و فصل کرد.

DSC03099

  عباس سلگی رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند در دیدار با نعمتی گفت: به رغم اینکه در چارت دانشکده پیراپزشکی نهاوند رشته پرستاری وجود دارد اما هنوز مجوز اخذ دانشجوی پرستاری به دانشکده پیرا پزشکی نهاوند داده نشده است.

سلگی افزود: دانشکده پیرا پزشکی شهرستان نهاوند از سال 1390 با دو رشته کارشناسی تکنسین اتاق عمل و کاردانی فوریت های پزشکی و پذیرش 75 دانشجو آغاز به کار کرده است.

نعمتی در پاسخ به این درخواست رئیس شبکه بهداشت نهاوند گفت: مصوبه جذب دانشجوی رشته پرستاری دانشکده پیراپزشکی نهاوند که با گذشت دو سال هنوز عملی نشده است را پیگیری می کنیم.

نماینده معین مردم شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: طرح پذیرش دانشجو در رشته پرستاری در این دانشکده مورد تائید هیئت اعزامی از وزارت بهداشت و درمان در سال 91 قرار گرفته که با عملی شدن این طرح و  پذیرش دانشجو در این رشته زمینه تأسیس دانشکده علوم پزشکی در شهر نهاوند فراهم خواهد شد.

نعمتی سپس با حضور در فرمانداری نهاوند با امامعلی عبدالملکی دیدار کرد و با حضور معتمدان بخش خزل نهاوند مشکلات این بخش را بررسی کرد.

در این نشست فرماندار نهاوند گفت: بخش فیروزان با سابقه 50 ساله بخش بودن هنوز از داشتن مجتمع آموزش عالی محروم است.

546385_5tvzwKmn

نعمتی در ادامه گفت: شهرستان نهاوند مطالبات و برنامه های اجرایی زیادی دارد که باید برای رفع  موانع و حل مشکلات آنها قدرت رایزنی را در تهران افزایش دهیم. و ایجاد دانشگاه در بخش خزل نهاوند یکی از مطالبات واقعی این مردم است که این موضوع حتما پیگیری میشود.

نعمتی سپس به همراه فرماندار نهاوند در همایش مروجان اداره کل کشاورزی استان همدان که در شهر نهاوند برگزار میشد حضور یافت که در این همایش وی گفت:با توجه به اینکه 93 درصد آب استان همدان در زمینه کشاورزی مصرف میشود لازم است از کشت های که به آب کمتری نیاز دارند استفاده کرد و نحوه ابیاری را از شیوه سنتی تغییر دهیم.

SAM_1105

نعمتی افزود: هزار و 900 میلیارد تومان برای پروژه های آب و راه روستایی در بودجه 93 در نظر گرفته شده که باید توسط مدیران مربوطه پیگریهای لازم جهت تخصیص صورت گیرد.

 

SAM_1112

دیدگاه شما