تازه های سایت

کد مطلب: 6886
30. دى 1391 - 9:40
پایگاه خبری گرو : مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی همدان گفت: بیمارستان نهاوند از پروژه‌های مهر ماندگار استان تاکنون از 51 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و حدود 15 میلیارد تومان نیز اعتبار برای تکمیل نیاز دارد.
خبرگزاری فارس: احداث بیمارستان نهاوند نیازمند 15 میلیارد تومان اعتبار است

به گزارش پایگاه خبری گرو ،حبیب نادیان  با اشاره به پروژه‌های در دست اجرای حوزه فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان اظهار کرد: از جمله پروژه‌هایی که در دهه فجر افتتاح می‌شود بخشداری پیشخور با 450 متر زیربنا است که تاکنون حدود 300 میلیون تومان برای این پروژه هزینه شده است.

وی افزود: امید است کتابخانه تیمورآباد تویسرکان نیز با 170 متر زیربنا در دو طبقه نیز برای ایام دهه فجر آماده افتتاح شود که برای این پروژه نیز تاکنون 170 میلیون تومان هزینه شده است.

مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان بیان داشت: از دیگر پروژه‌های این حوزه می‌توان به بیمارستان اکباتان اشاره کرد که در حال حاضر دارای 41 درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی یادآور شد: بیمارستان نهاوند که از پروژه‌های مهر ماندگار استان است که تاکنون از 51 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و حدود 15 میلیارد تومان نیز اعتبار برای تکمیل نیاز دارد.

نادیان با اشاره به دیگر پروژه‌های این حوزه تصریح کرد: بیمارستان تویسرکان نیز 44 درصد و بیمارستان بهار نیز 32 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد: فنداسیون مصلی نیز در متراژ 22 هزار متر تکمیل و به هیئت امنای مصلی تحویل داده شد که برای ادامه کار و فاز بعد پیمانکار انتخاب کردند و در حال حاضر نیز مشغول به کار است.

مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی همدان در ادامه سخنانش گفت: آماده‌سازی حوزه علمیه امیرالمومنین که از دیگر پروژه‌های حوزه فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان به شمار می‌رود نیز با 67 درصد پیشرفت فیزیکی در شرف تکمیل و آماده‌سازی است.

وی با بیان اینکه 90 درصد اسکلت فرمانداری فامنین انجام شده است، ابراز داشت: ادامه این پروژه به دلیل کمبود اعتبار مسکوت مانده است.

نادیان اظهار کرد: از پروژه‌های مهم حوزه فنی و اجرایی می‌توان به ساختمان موزه سفال لالجین اشاره کرد که این پروژه نیز با 16 درصد پیشرفت فیزیکی تقریباً راکد است.

مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی همدان تأکید کرد: احداث مجتمع اداری در قروه درجزین، گل تپه، دمق، شیرین‌سو و فرسفج هر یک با 340 متر زیربنا و با میانگین 25 درصد پیشرفت فیزیکی از دیگر پروژه‌هایی هستند که در دست اجرا و پیگیری هستند.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه به دلیل کمبود اعتبار امسال اکثر پروژه‌های ما تکمیل نشده‌اند، خاطرنشان کرد: ساختمان مرکز بهزیستی نهاوند نیز با 315 متر زیربنا از 25 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

دیدگاه شما