تازه های سایت

کد مطلب: 6496
16. دى 1391 - 6:39
پایگاه خبری گرو به نقل از مهر: سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: مشکلاتی در مورد کاپیتانی در تیم ما وجود داشت اما بعد از صحبت های من با بازیکنان با تجربه تیم، برطرف شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو ، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باشگاه ذوب آهن یکی از قدیمی ترین باشگاه هاست و در زمانیکه من در اصفهان بودم، با این تیم رقابت تنگاتنگی داشتیم و معمولا بازی های ما با این تیم بازی های خوبی بوده است؛ ذوب آهن در ورزش کشور حق و نقش داشته و امیدوارم این باشگاه به دوران قبلی خود بازگردد.

وی ادامه داد: تیم های سپاهان و ذوب آهن در رقابت های آسیایی درخشش خاصی داشته اند و بازی های استقلال و ذوب آهن همیشه خوب بوده و خوشحالم فرهاد کاظمی فوتبال هجومی را در دستور کار خود قرار می دهد و این به تفکر من نزدیک است. متاسفانه شنیده ام که شرایط زمین بازی خوب نیست و یکی از دغدغه های ما در بازی فرداست؛ زمانیکه من در اصفهان بودم، زمین فولادشهر همیشه خوب بود و این در حالی بود که بازی های آسیایی و لیگ در آن برگزار می شد.

سرمربی استقلال در مورد ذوب آهن گفت: بازی های ذوب آهن را آنالیر کرده ایم و می دانیم که بازی سختی مقابل این تیم در پیش داریم؛ بازی های برگشت مانند فینال هستند و نگاه ما به این بازی ها مانند بازی های تک حذفی است و ما می خواهیم موقعیت خود را در جدول حفظ کنیم.

وی ادامه داد: 50 متر رو به جلوی ذوب آهن بسیار خوب است و با آمدن قاسم حدادی فر بهتر شده و هافبک های تیم ما باید باهوش کار کنند و ارتباط این خط را قطع کنند.

قلعه نویی در مورد مشکلاتی که پیرامون بحث کاپیتانی در استقلال وجود داشت، بیان داشت: من اهل دروغ نیستم و می گویم که برخی مشکلات در تیم ما بود؛ به هر حال زمانیکه یک سر ماجرا استقلال است، با توجه به وجود رسانه ها، همیشه یک سری مسائل وجود دارد اما من در بندرعباس با 4 ، 5 بازیکن با تجربه تیم صحبت کردیم و مسئله تمام شد.

وی در مورد نبود فرهاد مجیدی در بازی فردای تیمش مقابل ذوب آهن تصریح کرد: با توجه به شرایط سنی و دوری فرهاد مجیدی از فوتبال چند تست از او گرفتیم و بر اساس آن تست ها یک برنامه ریزی انجام دادیم و امیدواریم یک مجیدی آماده در تیم داشته باشیم و این به 3 تا 4 هفته زمان نیاز دارد.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سئوال که آیا با توجه به بهبودی کیانوش رحمتی و جباری تصمیمی در مورد جدایی یا ماندن نکونام گرفته اید یا خیر، اضافه کرد:نکونام کاپیتان تیم ملی است و نزدیک به 10 سال در لالیگا بازی کرده و ما باید نگاهی ویژه به او داشته باشیم البته هنوز در مورد انتقال او به اوساسونا درخواستی به ما نشده است؛ اگر درخواستی شود منافع باشگاه، منافع بازیکن و احساس بازیکن را نگاه کرده و در مورد آن تصمیم میگیریم همانطور که در مورد زندی یک پیشنهاد به باشگاه رسید و ما تمام ابعاد را سنجیده و با انتقال او موافقت کردیم.

وی اضافه کرد: بازی به بازی فکر می کنیم و اصلا به اینکه در کجای جدول هستیم نگاه نمی کنیم و هر بازی برای ما حکم فینال را دارد تا بتوانیم موقعیت خود را حفظ کنیم و هنوز خیلی زود است که در مورد جدول صحبت کنیم چون 15 هفته دیگر باقی مانده است.

دیدگاه شما