تازه های سایت

کد مطلب: 17160
21. بهمن 1392 - 8:33

jpg1

 فرماندار شهرستان نهاوند گفت: مراسم راهپیمایی بزرگ 22 بهمن در شهرستان نهاوند ساعت 10 و 30 دقیقه صبح و از مقابل مسجد جوانان شروع میشود.

به گزارش پایگاه خبری گرو ، مجتبی مولوی در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن نهاوند در سالن شهدای فرمانداری اظهار داشت: مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شهر نهاوند روز سه شنبه ساعت 10:30 صبح از مقابل مسجد جوانان آغاز می شود.

مولوی گفت: مردم مومن و انقلابی شهر نهاوند بعد از عبور از چهارراه ابوذر، خیابان ابوذر، خیابان پیروزی و میدان امام در محل چهارراه هلال احمر تجمع و از بیانات سخنران مراسم که امام جمعه شهر نهاوند است استفاده می کنند.

وی با اشاره به اینکه تمام تمهیدات لازم و کامل برای برگزاری مراسم راهپیمایی با شکوه در سه شهر گیان، برزول و فیروزان در نظر گرفته شده است، گفت:  مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در این سه شهر از ساعت 10 صبح روز سه شنبه آغاز می شود.

 فرماندار شهرستان نهاوند عنوان کردملت بیدار و هوشیار ایران اسلامی بار دیگر در راهپیمایی عظیم یوم‌الله 22 بهمن، ضمن نمایش حماسه سیاسی خود، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی کوبیده و نقشه‌های شوم استکبار را نقش بر آب می‌کند.

مجتبی مولوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدای انقلاب اسلامی و تکریم مجاهدت مردم ایران اسلامی در خلق این حماسه ارزشمند از مردم انقلابی، شهید پرور و ولایت مدار شهرستان نهاوند دعوت کرد با حضور خود در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن ضمن تجدید بیعت با آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب، جلوه دیگری از میثاق الهی خود با ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را به نمایش گذارند.

مولوی افزود: امروزه دشمنان قسم خورده نظام در تلاش برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران هستند ولی مردم آگاه ایران همواره پشتیبان نظام بودند و هستند و با حضور با صلابت و با شکوه خود در راهپیمایی روز 22 بهمن بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان انقلاب خواهند زد.

دیدگاه شما