تازه های سایت

کد مطلب: 6400
12. دى 1391 - 6:34
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه خوشحال است این باشگاه آنقدر بزرگ شده که یک تیم لالیگایی خواهان بازیکن آبی پوشان شده است گفت: برای تیم استقلال بد است که به عنوان صدرنشین لیگ هتل برای برپایی اردویش نداشته باشد!
به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از مهر، امیر قلعه نویی که پس از پیروزی یک بر صفر عص دوشنبه تیمش برابر سایپا در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس خبری ورزشگاه آزادی سخن می گفت ضمن بیان این مطلب به ارزیابی اش از این دیدار پرداخت و گفت: در نیمه دوم هر دو تیم فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتند و تیم ما هم صاحب موقعیت های زیادی برای گلزنی شد.

وی با بیان اینکه از برخی بازیکنان استقلال گلایه دارد خاطرنشان کرد: بازیکنان ما اگر هدفشان را قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا گذاشته اند باید یاد بگیرند که از موقعیت هایی که ایجاد می شود بهترین استفاده را بکنند و تک به تک ها را از دست ندهند. البته امروز رحماناحمدی هم درون دروازه سایپا عملکرد خیلی خوبی داشت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به مشکلات این باشگاه و شرایط سختی که در پیش دارند گفت: این برای صدرنشین لیگ ایران بد است که ما روز یکشنبه تا ساعت 11 نمی دانستیم می خواهیم به کدام هتل برویم. هیچکس حاضر نبود به ما هتل بدهد. باید آقای فتح الله زاده با اعضای هیات مدیره بنشینند و برای این مشکل چاره ای بیندیشند.

قلعه نویی افزود: اگر بازیکنان ما با این شرایط دارند نتیجه می گیرند فقط به خاطر هواداران است. ما نماینده ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا هستیم و باید این مشکلات تا یک ماه دیگر برطرف شود. اگر اعضای هیات مدیره بتوانند مشکلات مالی بازیکنان را به حداقل برسانند ما هم با آرامش بیشتری به دنبال اهداف مان خواهیم بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد درخواست هواداران اوساسونا برای بازگشت جواد نکونام به این تیم و آیا اینکه به این بازیکن اجازه جدایی خواهید داد گفت: خیلی خوشحالم که مجموعه باشگاه استقلال آنقدر بزرگ شده که لالیگا از استقلال بازیکن می خواهد. بازیکنی که بزرگ فوتبال ایران است و من اول فصل او را آوردم تا به تیمم کمک کند. با این حال من هیچ پیشنهادی در این مورد را ندیده ام.

وی افزود: البته برخی از صحبت ها را مخالفان امیر قلعه نویی مطرح می کنند چون می بینند تیم روی روال افتاده و روند خوب یداشته است. با این حال اگر یک بازیکن می خواهد برود باید سه شرط داشته باشد. اول منافع باشگاه ، دوم منافع بازیکن و سوم احساس بازیکن. وقتی این سه شرط فراهم باشد یک جابجایی می تواند صورت بگیرد.

دیدگاه شما