تازه های سایت

کد مطلب: 6321
10. دى 1391 - 14:23
به گزارش سایت گرو فرماندار شهرستان نهاوند گفت: پایانه مسافربری فجر شهرستان نهاوند تا پایان دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش سایت گرو از نهاوند، مجتبی مولوی ظهر امروز در کارگروه حمل و نقل و ترافیک شهرستان نهاوند اظهار داشت: پایانه مسافربری فجر نهاوند بعد از هشت سال هنوز به بهره‌برداری نرسیده و مردم خواستار پاسخگویی مسئولان در این رابطه هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه با اقدامات صورت گرفته این طرح باید تا پایان دهه فجر به بهره‌برداری برسد، ادامه داد: طرحی که باید از زمان کلنگ‌زنی بعد از 18 ماه افتتاح می‌شد چرا بعد از گذشت 96 ماه هنوز افتتاح نشده است؟

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: مدیران و مسئولان پایانه و حمل و نقل، شهرداری و پلیس راه باید کمتر از یک هفته نسبت به رفع معایب این طرح و ارائه راهکار لازم و کارشناسی شده برای افتتاح هر چه سریعتر این طرح اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه جانمایی این طرح از ابتدا اشتباه بوده است، افزود: این طرح با 1.5 میلیارد تومان تسهیلات بانکی و بخش خصوصی برای ساماندهی ناوگان حمل و نقل با هدف ارائه خدمات مطلوب به مسافران داخل و خارج احداث شده که برای رفع مشکل جانبی آن تصمیمات در این کارگروه گرفته شده و مقرر است ساز و کار لازم برای افتتاح این طرح انجام شود.

مولوی خواستار اصلاح ورودی و خروجی شهر نهاوند با هدف کاهش تصادفات و روان‌سازی بار ترافیکی شد و در ادامه از تردد روزانه 507 دستگاه تاکسی مسافربر عمومی در سطح شهرستان خبر داد.

وی گفت: همچنین 23 دستگاه مینی‌بوس در این شهر روزانه بیش از 25 هزار مسافر را جابه‌جا می‌کنند.

فرماندار شهرستان نهاوند در پایان سخنانش از ساماندهی تاکسی‌های مدل 75 تا 80 و تعویض آنها خبر داد و ابراز داشت: دارندگان این مدل از تاکسی، باید ضمن مراجعه به سایت ویژه حمل و نقل کشور نسبت به تعویض خودرو خود اقدام کنند.

دیدگاه شما