تازه های سایت

کد مطلب: 6187
7. دى 1391 - 6:33
پایگاه خبری گرو : دیروز از 50 معلم برتر و پژوهشگر شهرستان نهاوند تجلیل شد
خبرگزاری فارس: 50 معلم پژوهشگر نهاوند تجلیل شدند

به گزارش پایگاه خبری گرو ، پیش از ظهر دیروز با حضور تنی چند از مسئولان، در مراسمی 50 معلم پژوهشگر شهرستان نهاوند تجلیل شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه پژوهش و تحقیق شاه‌کلید حل بسیاری از مشکلات است، اظهار داشت: بدون تحقیق و پژوهش رسیدگی به نتیجه قطعی و واقعی تقریباً غیر ممکن است.

علیرضا تکلو با اشاره به اینکه هشت درصد برترین‌های پژوهنده و افراد برتر پژوهشگر استان متعلق به نهاوند هستند، ادامه داد: رشد کمی و کیفی در آثار پژوهشی از دیگر ویژگی‌های پژوهشگران در نهاوند است.

وی به پیشرفت‌های متعدد و مختلف کشور در عرصه‌های علمی، کشاورزی، فناوری، تسلیحات، نظامی و... اشاره کرد و آن را مدیون و مرهون پژوهش و تحقیق گسترده دانست.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند رسیدگی به مراحل نهایی علمی در بخش دارویی، درمان، سلول‌های بنیادین و فناوری نوین را به موجب وجود پژوهش و تحقیق توسط افراد تلاشگر و البته مؤمن را مرهون پیروزی انقلاب اسلامی خواند و ابراز داشت: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی قدرت اراده در افراد افزایش یافت و کشورمان بعد از پیروزی سیاسی به این فکر افتاد که با کسب علم و دانش قله‌های علمی را فتح و به استقلال برسد.

وی تأکید کرد: امروز ایران اسلامی به واسطه وجود دانشمندان با رتبه‌های ممتاز علمی در جایگاهی بالا قرار دارد و دشمنی‌های دشمن نیز به خاطر پیشرفت‌های نظام است.

تکلو با اشاره به ایجاد شرایط مناسب برای پژوهشگران در سطح شهرستان نهاوند گفت: فضاها و کتب مرجع کافی برای هر نوع تحقیق و پژوهش علمی در این شهرستان مهیاست.

دیدگاه شما