تازه های سایت

کد مطلب: 16647
5. بهمن 1392 - 8:36
پایگاه خبری گرو : رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند گفت: در ایام دهه فجر دو نمایشگاه کتاب و مطبوعات انقلاب در نهاوند برپامی شود.
خبرگزاری فارس: برپایی 2 نمایشگاه کتاب و مطبوعات انقلاب در نهاوند

به گزارش پایگاه خبری گرو، میثم مرادی گفت:این  دو نمایشگاه‌ از 12 تا 22 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های تجسمی برگزار خواهد شد.

مرادی با اشاره به ویژه‌برنامه‌های مختلف و متنوعی که برای دهه فجر تدارک دیده شده، افزود: مسابقات نقاشی هنرمندان تجسمی 16 تا 30 ساله این شهرستان 21 بهمن ماه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این مسابقات که با موضوع انقلاب اسلامی و حماسه سیاسی و اقتصادی برگزار می‌شود، از 10 برگزیده آن تجلیل به عمل می‌آید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند از جنگ شادی به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد و افزود: این برنامه ترکیبی از نمایش طنز فاخر و اجرای موسیقی محلی است که از 12 تا 22 بهمن هر روز در مجتمع امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

مرادی با اشاره به رهنمودهای رهبری مبنی بر توجه به اقتصاد هنری هنرمندان یادآور شد: بر این اساس اکسپوی هنرمندان تجسمی 12 تا 22 بهمن ماه در مجتمع امام خمینی (ره) برپا می‌شود.

وی از تجلیل قاریان برجسته قرآن نهاوند خبر داد و افزود: عصری با قرآن نیز 16 بهمن ماه با حضور قاریان برجسته برگزار و از شرکت‌کنندگان تجلیل می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند با اشاره به برگزاری هجدهمین جشنواره ادبی استان نیز یادآور شد: سال گذشته نهاوند بیشترین میزان شرکت‌کنندگان را در این جشنواره داشت که امسال نیز تلاش می‌کند حضور گسترده‌ای در این امر داشته باشد.

وی به موفقیت هنرمندان نهاوندی اشاره کرد و گفت: الهام درویشی یکی از اعضای انجمن داستان شهرستان نهاوند در جشنواره داستانک ادبیات پایداری کشور جزو چهار نفر برتر و به عنوان برگزیده مردمی شناخته شد.

مرادی در پایان بیان داشت: مجید شهبازی از پیشکسوتان انجمن ادبی فرای سخن نهاوند در سوگواره شعر عاشورایی کشور که در قروه استان کردستان برگزار شد، رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داد.

دیدگاه شما