تازه های سایت

کد مطلب: 6185
7. دى 1391 - 6:29
پایگاه خبری گرو :مجتبی مولوی :پروژه مسکن مهر در این شهر آنچنان که شایسته است پیشرفت قابل توجهی نداشته است، بنابراین این موضوع نیازمند نظارت و پیگیری جدی و روزانه توسط مسئولان است.
به گزارش پایگاه خبری گرو :مجتبی مولوی صبح دیروز در شورای اداری بخش زرین‌دشت نهاوند اظهار داشت: کسب هر موفقیتی توسط مسئولان اجرایی بدون مشارکت بالای مردم غیرممکن است پس باید این مهم مدنظر باشد.

وی با اشاره به در حال اجرا بودن بیش از 18 پروژه بزرگ عمرانی در بخش زرین‌دشت افزود: برای این پروژه‌ها 3 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته که پیشرفت 60 تا 80 درصدی دارند.

فرماندار نهاوند از ساخت مسکن مهر در شهر برزول خبر داد و اظهار داشت: پروژه مسکن مهر در این شهر آنچنان که شایسته است پیشرفت قابل توجهی نداشته است، بنابراین این موضوع نیازمند نظارت و پیگیری جدی و روزانه توسط مسئولان است.

وی یکی از مهمترین وظایف مسئولان را حل مشکلات مردم با سعه صدر و روی گشاده ذکر کرد و افزود: تکریم ارباب رجوع می‌تواند در استحکام رابطه مثبت بین مردم و مسئولان نقش مهم و اثرگذاری داشته باشد.

مولوی به افتتاح ساختمان کتابخانه مرکزی این شهر تا دهه فجر امسال خبر داد و ابراز داشت: برای اجرای این پروژه 621 میلیون تومان هزینه شده است.

وی به افتتاح ساختمان شرکت گاز برزول و افتتاح ساختمان آتش‌نشانی شهر برزول تا دهه فجر امسال اشاره کرد و افزود: بزرگترین شهرک گلخانه‌ای نهاوند در وسعت 15 هکتار به بخش زرین‌دشت و در مرکز شهر برزول واقع شده که نقش م‍ؤثری در اشتغال جوانان تحصیلکرده بخش کشاورزی دارد.

فرماندار شهرستان نهاوند شناخت ظرفیت‌های بخش را مهم دانست و بر تبدیل آن‌ها به فرصت برای ایجاد اشتغال و افزایش تولید تأکید کرد.

بخشدار بخش زرین‌دشت نیز در این نشست اظهار داشت: بخش زرین‌دشت 15 روستا با بیش از 3 هزار و 200 خانوار روستایی دارد که 3 هزار نفر در شهر برزول سکونت دارند.

جعفر سلگی با بیان اینکه همه روستاهای این بخش از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردارند، در ادامه از ساخت 425 واحد مسکونی در شهر برزول خبر داد و افزود: این واحدها در بلوک‌های سه طبقه احداث شده‌اند که 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

در این نشست وضعیت نامناسب سرویس‌های بهداشتی مدارس، وضعیت نامناسب ساماندهی گلزار شهدای شهر برزول، کندی پیشرفت پروژه کتابخانه‌ عمومی این شهر، وضعیت نامناسب بقاع متبرکه امامزاده شهر برزول، عدم روشنایی معابر بلوار فرهنگ، عدم حصارکشی و حفاظت فیزیکی و بهداشتی تأسیسات آب، افت آب شهر، عدم دسترسی به تلفن ضروری سه رقمی شهرستانی در شهر برزول، نبود داروخانه و عدم وجود نمایندگی برخی ادارات در شهر از مهمترین مشکلات این بخش بود که فرماندار دستور رسیدگی به آن‌ها را دارد.

دیدگاه شما