تازه های سایت

کد مطلب: 57412
6. آبان 1403 - 7:25
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ازحضور یک هزار و ۷۰۰ بسیجی در مسابقات قرآن و عترت بسیج در شهرستان نهاوند خبر داد و گفت: رتبه‌های برتر مسابقات قرآن و عترت بسیج در شهرستان به مسابقات استانی و کشوری اعزام می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری در حاشیه برگزاری سی و یکمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج اظهار کرد: امسال در سی و یکمین مرحله مسابقات قرآن و عترت در سطح سپاه و پایگاه‌های مقاومت شهرستان یک هزار و ۷۰۰ نفر در سطح ناحیه نهاوند متقاضی خواهر و برادر در سطح پایگاه و حوزه‌های مقاومت در رشته‌های مختلف قرآنی به رقابت با هم پرداختند.

وی افزود: در مرحله ناحیه‌ای یک هزار و ۳۰۰ نفر خواهر و ۴۰۰ نفر برادر در این دوره از مسابقات به رقابت پرداختند که این دور از مسابقات به صورت انفرادی و خانوادگی برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: خواهران و برادرانی که در سطح ناحیه رتبه‌های برتر را کسب کنند در مسابقات استانی و سپس کشوری حضور پیدا خواهند کرد.

وی ضمن تقدیر از مربیان و مجموعه صالحین سپاه ناحیه نهاوند اظهار کرد: در این دوره از مسابقات شهرستان که به همت مجموعه صالحین سپاه ناحیه نهاوند برگزار شد، آمار شرکت کنندگان نسبت سایر شهرستان‌های استان آمار قابل قبولی است که امیدواریم در دوره‌های بعدی تعداد بیشتری شرکت کننده در این مسابقات داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما