تازه های سایت

کد مطلب: 57407
5. آبان 1403 - 1:03
فرماندار نهاوند گفت: کم‌کاری هیچ مدیر و نهادی در حوزه آموزش و پرورش پذیرفتنی نیست.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان نهاوند اظهار داشت: در حوزه آموزشی و فرهنگی در شهرستان مشکلات و کمبودهایی وجود دارد که باید در راستای رفع آن‌ها تلاش شود.
وی اظهار داشت: نیاز است مدیران دستگاه‌های اجرایی همراهی و مساعدت لازم را جهت پیشبرد پروژه‌های آموزش و پرورش ازجمله احداث چمن مصنوعی طرح شهید سلیمانی و آسفالت داشته باشند.
احمدوند افزود: پذیرفته نیست که کاری به دستگاهی واگذار و مصوب شود بعد در انجام آن کار قصور و کوتاهی صورت بگیرد و کار همچنان معطل بماند.
فرماندار نهاوند تأکید کرد: متأسفانه اداره نوسازی مدارس استان به تعهدات خود در شورای آموزش پرورش عمل نکردند و باعث گلایه‌هایی شده است که بنده موضوع را از طریق معاون عمرانی استانداری پیگیری می‌کنم.
وی ادامه داد: از مسئولین آموزش و پرورش به جهت پیگیری‌هایی که در راستای رفع مشکلات و مسائل دارند تشکر و قدردانی می‌کنیم چون اقدامات بسیار خوبی در سطح آموزش و پرورش شهرستان انجام‌شده است و سایر موارد نیز به جد باید پیگیری شود.
احمدوند با اشاره به پروژه‌هایی که اداره کل نوسازی مدارس استان در سطح شهرستان نهاوند در دست احداث دارد، گفت: در بحث آسفالت مدارس جدیدالاحداث، اداره کل نوسازی باید آموزشگاه را به‌صورت تکمیل و آسفالت شده تحویل دهد، اما مدارسی که از قبل آسفالت شده‌اند و در حال حاضر نیاز به ترمیم دارند با توجه به محدودیتی که در بحث اعتبارات وجود دارد، انتظار داریم شورای شهر و شهرداری نیز در این زمینه کمک کنند.
فرماندار نهاوند با تأکید بر اینکه مصوبات شورای آموزش و پرورش برای تمامی دستگاه‌های شهرستان لازم‌الاجرا است، ادامه داد: مصوبه‌ای که در شورای آموزش و پرورش به تصویب می‌رسد و مسئول اداره‌ای قولی می‌دهد یا وظیفه‌ای به اداره‌ای محول می‌شود، لازم است که در اسرع وقت اجرایی شود و مسئول آن اداره در جلسه بعدی شورا از اقدامات انجام‌شده گزارش ارائه دهد.
رئیس شورای آموزش و پرورش نهاوند با اعلام ضرب‌الاجل در خصوص تکمیل زمین‌های چمن مصنوعی طرح شهید سلیمانی، تأکید کرد: وظایفی که به ادارات مختلف در این راستا محول شده است باید در اسرع وقت انجام شود و این زمین‌های چمن در سریع‌ترین زمان ممکن و قبل از برگزاری جلسهٔ بعدی شورا، به بهره‌برداری برسند.

دیدگاه شما