تازه های سایت

کد مطلب: 57305
22. مهر 1403 - 0:37
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز باید با همدلی و همراهی در داخل کشور مشکلات را مدیریت کنیم.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا نثاری ضمن تشکر از زحمات حجت الاسلام مغیثی اظهار کرد: امروز باید مشکلات مردم را مدیریت کنیم و به انتظار مردم از دولت آقای پزشکیان را که حل مشکلات عمومی کشور است توجه ویژه داشته باشیم.

وی بیان کرد: اقداماتی در حوزه‌های بهداشتی ومدارس و کشاورزی صورت گرفته و در حال پیگیری است.

نماینده مردم شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: بیشترین موضوع در شهرستان بحث توسعه اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاری است که پیگیری‌های خوبی انجام گرفته است.

 وی گفت: در بخش احیا واحدهای صنعتی و معدنی تعطیل برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته که با هم فکری باید به سمت جلو برده شود.

نثاری تصریح کرد: هیچ کاری به صورت انفرادی اتفاق نمی‌افتد و با همراهی مسئولین شهرستان است و انتظار مردم تقویت کسانی است که قصد سرمایه‌گذاری در شهرستان دارند حمایت شود تا مسیری رو به رشد در شهرستان دنبال کنیم.

وی بیان کرد: با همدلی و وفاق انتظاراتی که مردم از دولت دارند در توضيح عادلانه امکانات و بوجه کشور بر اساس عدالت در دولت محیا شده است.

نماینده مردم شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: گام‌های خوبی در توسعه شهرستان با همراهی مسئولین استان و شهرستان برداشته شده و با توجه به اینکه شهرستان نهاوند جایگاه سوم جمعیتی دراستان را دارد در تقویت حوزه‌‌های مختلف توسعه شهرستان وحمایت از سرمايه‌گذاری در بخش کشاورزی و گردشگری برخوردار است که امیدواریم در این حوزه‌ها رشد بالایی داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما