تازه های سایت

کد مطلب: 57142
27. شهريور 1403 - 10:01
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از متلاشی شدن یک باند سارق منزل و کشف ۲۰ فقره سرقت توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ ذبیح الله درویشی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و اقدامات تخصصی و فنی به عمل آمده و بررسی ویژه شرایط سرقت‌ها توسط مأموران پلیس آگاهی شهرستان در این راستا؛ مشخص شد که سرقت‌ها توسط یک باند چند نفره غیربومی با یک دستگاه خودرو سواری انجام که سارقان بلافاصله پس از سرقت از شهر خارج می‌شوند.

وی در ادامه افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان با همکاری اطلاعاتی و فنی صورت گرفته با پلیس‌های آگاهی همجوار و مرکز استان خودروی سواری مورد نظر حامل دو نفر از سارقان را در حالی که از سطح یکی از شهرستان‌های همجوار متواری شده بودند، در یکی از محورهای مواصلاتی نهاوند رؤیت کردند.

این مقام انتظامی گفت: متهمان به محض مشاهده مأموران قصد فرار داشتند که با تیراندازی مأموران حاضر در صحنه خودرو متوقف و متهمان به سمت کوه‌های اطراف متواری شدند که در نهایت متهمان طی یک عملیات موفق تعقیب و گریز توسط مأموران انتظامی دستگیر و به همراه خودرو به یگان انتظامی انتقال داده شدند.

سرهنگ درویشی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد پلاک خودروی توقیفی متهمان، دست ساز می‌باشد که در تحقیقات و بازجویی‌های فنی مشخص گردید نفرات دستگیر شده سرقت‌ها را با هم همدستی دو نفر از دوستان خود به هویت‌های معلوم انجام می‌دادند که در نهایت متهمان به ۲۰ فقره سرقت منزل به ارزش تقریبی ۵۰ میلیارد ریال اعتراف کردند و در ادامه با حضور شاکیان، محل‌های سرقت مشخص و تأیید شدکه متهمان با صدور قرار روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان این خبر با اشاره به اهمیت مشارکت‌های عمومی در امر پیشگیری از سرقت به شهروندان محترم توصیه کرد تا نسبت به رعایت نکات ایمنی و ارتقا ضریب امنیت منازل و اماکن خصوصی اهتمام داشته و هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله از طریق تلفن تماس ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

دیدگاه شما