تازه های سایت

کد مطلب: 57128
25. شهريور 1403 - 1:47
نماینده مردم شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطعی برق آسیب و ضررهای قابل توجهی به حوزه تولید و کشاورزی در شهرستان وارد کرده است، گفت: تعطیلی تولید در نهاوند به خاطر قطعی برق پذیرفته نیست.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا نثاری در سومین قرارگاه صنعتی خاتم الانبیا شهرستان نهاوند اظهار داشت : حق نهاوند به عنوان سومین شهر استان با کلی ظرفیت در حوزه کشاورزی، معادن و گردشگری حالا به عمد یا سهو ضایع شده است که باید جبران شود.

وی افزود: شهرک صنعتی که تنها ۸‌ واحد از آن فعال باقی مانده، نباید قطعی برق از پا بیندازد!

نثاری تصریح کرد: قطعی برق آسیب و ضررهای قابل توجهی به حوزه تولید و کشاورزی در شهرستان وارد کرده است، و به گفته صاحبان صنایع و تولید کنندگان نبود برق سفارشات و کار تولید کنندگان را تعطیل کرده است.

وی گفت: به هیچ عنوان برایم قابل قبول نیست که به راحتی برق صنعت شهرستان قطع شود و تولید کننده دست روی دست بگذارد و متضرر شدن خود را تماشا کند آن هم در شهر سوم استان!!

نماینده مردم نهاوندبا اشاره به مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان، به استفاده از تمام ظرفیت‌ها و امکانات شهرستان در راستای تحقق شعار سال تاکید کرد و بیان داشت: ایجاد بستر مناسب کسب و کار، رفع موانع موجود و تسهیل در تولید و ایجاد اشتغال از جمله اهداف اولویت دار در شهرستان می باشد.

وی در ادامه تاکیدکرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان و استان به ویژه مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان تعامل و همکاری داشته باشند.

دیدگاه شما