تازه های سایت

کد مطلب: 5709
25. آذر 1391 - 15:26
پایگاه خبری گرو به نقل از ایرنا : کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در خصوص انتشار اخباری مبنی بر احتمال جدایی وی از تیم فوتبال استفلال تهران، گفت: روز شنبه نشستی را با مسوولان باشگاه خواهم داشت و دراین مورد تصمیم گیری می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری گرو ، ˈجواد نکونامˈدر پایان دیدار تیم های استقلال تهران و سایپای البرز که به برتری 4 بر صفر آبی پوشان در مرحله یک شانزدهم جام حذفی انجامید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با باشگاه استقلال مشکل مالی ندارم و با تمامی بازیکنان نیز دوست هستم. من همیشه شفاف بوده و صداقت را در سرلوحه کارم قرار داده ام، برهمین اساس شرایط را برای ادامه همکاری مناسب نمی دانم.

وی درمورد مذاکره باباشگاه النصرامارات گفت: هیچ مذاکره ای ازسوی من با این باشگاه نشده است.

نکونام درخصوص دیداربا سایپا عنوان کرد: در نیمه نخست بازی نزدیکی را شاهد بودیم و سایپایی ها با یارگیری فضارا بسته بودند اما در نیمه دوم شرایط فرق کرد وبه پیروزی خوبی رسیدیم.

وی ادامه داد:به دنبال موفقیت درلیگ برتر، جام حذفی وآسیا هستیم و در این راه باید تلاش زیادی داشته باشیم.

کایپتان تیم ملی درخصوص بازیکنان جدید تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: این بازیکنان با نظر سرمربی به تیم اضافه شده اند و امیدوارم استقلال را در رسیدن به قهرمانی در لیگ و جام حذفی یاری دهند.

وی در خصوص نتایج تیم ملی فوتبال ایران در مسابقه های غرب آسیا گفت: این تیم با بازیکنان جوان راهی کویت شده است و یقین دارم تعدادی از آنان می توانند توان خود را نشان داده و در دیدارهای مقدماتی جام جهانی به کمک تیم ملی بیایند.

دیدگاه شما