تازه های سایت

کد مطلب: 56904
23. مرداد 1403 - 7:50
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند از فعالیت پنج موکب پذیرایی از زائران اربعین حسینی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام حسین گروسی اظهار کرد: کمیته‌های ۱۲ گانه ستاد اربعین استان همدان در شهرستان نهاوند به منظور خدمات‌دهی هرچه بهتر به زائران اباعبدالله الحسین (ع) در شهرستان نهاوند نیز تشکیل شده است.

وی افزود: شهرستان نهاوند در حوزه‌های مختلف امنیتی، انتظامی، بهداشتی، آموزشی، امدادی و غیره تا پایان عملیات بزرگ اربعین در حالت آماده‌باش قرار دارد و تابع ستاد اربعین کشور و استان خواهد بود.

حجت الاسلام گروسی در ادامه با بیان اینکه پنج موکب مردمی ویژه پذیرایی برای زائران اربعین در شهرستان فعال هستند، تصریح کرد: باتوجه به خط سیر زائران این موکب‌ها در میدان سیدالشهدا (ع) نهاوند، سه‌راهی دهفول، مقابل کارخانه آرد نهاوند، ابتدا و انتهای شهر فیروزان قرار گرفته‌اند و به‌صورت شبانه‌روزی از محل نیات خیر مردمی آماده پذیرایی از زائران امام حسین (ع) هستند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با مدیران ادارات و دوایر دولتی و ابلاغ شرح وظایف به دستگاه‌ها، نیروهای امدادی هلال‌احمر، اورژانس جاده‌ای و پلیس‌راه و راهور در مبادی ورودی و خروجی شهرها، محورهای پرتردد و حادثه‌خیز به‌صورت شبانه‌روزی حضور دارند و آماده خدمت‌رسانی هستند.

وی خاطرنشان کرد: به‌منظور تأمین امنیت غذایی زائران اکیپ‌های نظارتی بهداشت و درمان نیز در حالت آماده‌باش قرار دارند و به‌صورت مستمر سلامت مواد خوراکی موجود در مواکب را کنترل و بررسی می‌کنند.

گروسی با تأکید بر اینکه حماسه اربعین حماسه‌ای بی‌نظیر است که عاشقان اباعبدالله حسین (ع) در سراسر جهان مجری آن هستند، گفت: خوشبختانه امروز همه ظرفیت‌های مردمی، گروه‌های جهادی و مردمی برای هرچه بهتر برگزار شدن اربعین سید و سالار شهیدان پای‌کار هستند و ما نیز در کنار این عزیزان هرچه در توان داشته باشیم در راستای تسهیل‌گری امور به‌کار خواهیم گرفت.

دیدگاه شما