تازه های سایت

کد مطلب: 56726
31. تير 1403 - 8:47
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: روند اجرایی نهضت ملی مسکن در نهاوند مطلوب نیست و با اینکه قرار بود هزینه اضافی بر دوش متقاضیان نگذاریم اما هزینه های ساخت برای متقاضیان نامتعارف است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند در جلسه شورای مسکن شهرستان گفت: با وجود آنکه نشست های متعددی با مسوولان استانی و محلی بابت پیگیری تامین زمین و اجرایی شدن این طرح برگزار شد اما این نشست ها تاکنون به نحو مطلوب نتیجه نداده و کماکان روند اجرا و تکمیل این طرح با مشکلاتی همراه است. 

نثاری تاکید کرد: با اهتمام مسوولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط اقدامات خوبی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان انجام شده اما به منظور بهره‌برداری هر چه سریعتر واحدهای این طرح نیاز است زیرساخت‌های مورد نیاز نظیر برق و آب توسط متولیان امر فراهم شود زیرا مردم در این رابطه چشم انتظار هستند. 

وی در ادامه گفت: درحالیکه طرح اقدام ملی مسکن در برخی از شهرستان‌ها به مرحله بهره‌برداری نزدیک شده است متأسفانه اجرای این طرح در شهرستان به دلیل مشکلات مربوطه کند و متوقف شده است که نیاز است خروجی این جلسات منجر به اقدامات فوری و جهادی برای حل مشکلات مسکن شهرستان باشد.
 
نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی هم با بیان اینکه ضرورت تامین زیرساخت ها برای اجرای پروژه شهرک امیرکبیر مهم است و باید از سوخت وقت و فرصت ها جلوگیری کرد.
 
علیرضا نثاری گفت: در جلسه کمیسیون عمران مجلس حتما این موضوع را بررسی خواهیم کرد تا قانون باید اصلاح شود که مردم با روی کار آمدن دولت جدید در بحث اجرای مسکن ملی درگیرمشکلات  نشوند و پروژه مجدد به ابتدای راه بازنگردد.
 
 نثاری تصریح کرد؛ یک سال و نیم است سه متقاضی اجرای مسکن در شهرک امیرکبیر با دریافت پروانه ، درگیر دریافت وام مسکن از بانک هستند که هنوز به نتیجه ای نرسیده اند.

دیدگاه شما