تازه های سایت

کد مطلب: 56714
30. تير 1403 - 7:23
‍ نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:
ضرورت جذب سرمایه‌گذار برای حل مشکلات شهری نهاوند
نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: درک نادرست از نیازها موجب فرار سرمایه‌گذار می‌شود که ضرورت دارد برای حل مشکلات مردم نسبت به جذب سرمایه‌گذار اقدام شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا نثاری در نشست با شهردار، معاونان شهردار و مسئولان مدیریت شهری گفت: درک نادرست از نیازهای شهرستان موجب فرار سرمایه‌گذار از این منطقه و سرمایه‌گذاری آنها در دیگر شهرها می‌شود.

وی ضمن تاکید بر زمینه‌سازی در جذب سرمایه‌گذار در این شهرستان افزود: ظرفیت‌های خوبی برای جذب سرمایه‌گذار در حوزه گردشگری، کشاورزی، صنایع تبدیلی و دیگر حوزه‌ها وجود دارد اما بی‌تدبیری موجب فرار آن‌ها می‌شود.

نثاری ادامه داد: باید از ظرفیت‌های ملی برای جبران عقب‌ماندگی‌ها استفاده کرد و برای رفع مشکلات شهر و تغییر در سیما و مبلمان شهری تمام تلاش خود را خواهم کرد و قول مساعدت و همکاری به شهرداری را می‌دهم.

نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در جلسه برنامه‌ریزی استان مراتب اعتراض خود و مردم نهاوند را نسبت به وضع موجود شهرستان اعلام کردم و پیگیر مشکلات شهرستان در استان و مرکز هستم.

وی از نبود پارکینگ در سطح شهر، نداشتن طرح جامع ترافیکی، نامناسب بودن وضعیت ورودی و خروجی های شهر به ویژه از سمت بروجرد و روستای کوهانی و گیان(جاده دهنوراه)، کم توجهی به مناطق محروم شهر از جمله پای‌قلعه و سرچغا گلایه کرد و خواستار رفع مشکلات این مناطق به عنوان مطالبه مردمی در اسرع وقت شد.

در این جلسه یوسفی‌نوید شهردار نهاوند نیز گزارش اجمالی از عملکرد سه ساله را مطرح و سپس پروژه‌ها و برنامه‌های در حال اجرا شهرداری را بیان کرد.

در پایان این نشست توسط مسئولان بازدید میدانی از محلات مختلف شهر صورت گرفت و به صورت مستقیم با مردم دیدار و گفتگو شد و هم چنین مقرر شد به جهت پیگیری و رفع مشکلات مطروحه این نشست‌ها ادامه یابد.

دیدگاه شما