تازه های سایت

کد مطلب: 56685
27. تير 1403 - 8:22
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی:
تعطیلی کارخانه دولومیت نهاوند زیبنده نیست
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط فعلی زیبنده نیست مسئولان کارخانه دولومیت را تعطیل و افراد را بیکار کنند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا نثاری در جلسه بررسی مشکلات واحد فرآوری دولومیت نهاوند که با حضور فرماندار شهرستان و مسئولان استانی و ملی برگزار شد، گفت: مواردی که مسئولان شرکت فرآورده‌های نسوز کشور به عنوان متولیان کارخانه دولومیت نهاوند در رابطه با تعطیلی این واحد تولیدی مطرح کرده اند به هیچ وجه قابل قبول نیست.

وی اظهار داشت: از نظر قانونی و در حال حاضر با تعهداتی که کارخانه دارد این موضوع امکان پذیر نخواهد بود و ما با جدیت این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

 نثاری عنوان کرد: وظیفه من این است که از حیثیت و تمامیت حقوقی منافع شهرستان و پرسنل شاغل در واحد دولومیت نهاوند دفاع کرده و در شرایط فعلی زیبنده نیست مسئولان کارخانه این مجموعه را تعطیل و افراد را بیکار کنند.

وی ادامه داد: ملاک ارزیابی ما تعهداتی است که مدیران کارخانه متعهد به انجام آن می‌باشند.

 نماینده مردم نهاوند در مجلس حساسیت خود و مجموعه شهرستان درخصوص ادامه فعالیت کارخانه را اعلام کرد و خواستار حل و فصل مشکلات مالی و مدیریتی و اجرایی پیش رو هستیم.

ضرغام احمدوند فرماندار نهاوند نیز در این جلسه اظهار داشت: شهرستان نهاوند در حوزه معادن دارای ظرفیت بسیار خوبی است و دولومیت نهاوند یکی از معادن غنی و خوب شهرستان جهت ایجاد اشتغال و توسعه پایدار است.

وی تاکید کرد: فعالیت واحد دولومیت نهاوند برای جلوگیری از خام فروشی و ایجاد اشتغال در شهرستان بسیار مهم و ضروری است.

فرماندار نهاوند افزود: با همراهی نماینده و سایر دستگاه‌های ذیربط در شهرستان و استان آمادگی لازم برای تسهیل شرایط و رفع موانع موجود را داریم.

وی اشتغال و سرمایه گذاری را از اولویت‌های دولت برشمرد و افزود: با برنامه‌ریزی و رفع موانع موجود می‌توان رونق تولید، ایجاد اشتغال و توسعه شهرستان را فراهم کرد.

در این جلسه مقرر شد بر اساس تعهدات طرف‌ها، جلسه ای در آینده نزدیک مجددا تشکیل و تصمیم‌گیری‌های لازم بر اساس مستندات و شرایط قانونی گرفته شود.

دیدگاه شما