تازه های سایت

کد مطلب: 56655
23. تير 1403 - 7:53
نماینده مردم نهاوند در مجلس دوازدهم، با بیان اینکه ما در حوزه صنعت نیز تنها یک شهرک صنعتی داریم که 70 درصد واحدهای آن به دلیل بی‌تدبیری و بی‌توجهی مسئولان مربوطه رو به تعطیلی می‌روند از برنامه‌ریزی برای احیای این شهرک صنعتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا نثاری با اشاره به برنامه‌ریزی برای ایجاد اشتغال پایدار و افزایش گردش مالی در حوزه انتخابیه خود در تشریح جزییات برنامه‌‎هایی که در جهت رونق حوزه صنعت و معدن این منطقه دنبال می‌کند، گفت: نهاوند سرشار از معادن و ذخایر معدنی مهمی است اما تاکنون عمده مواد معدنی این معادن به صورت خام خارج شده و جز ایجاد گرد و غبار عایدی دیگری برای مردم این منطقه نداشته است.  

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: متاسفانه در حوزه صنعت نیز تنها یک شهرک صنعتی داریم که 70 درصد واحدهای آن به دلیل بی‌تدبیری و بی‌توجهی مسئولان مربوطه رو به تعطیلی می‌روند و این در حالی است که باید تاکنون تعداد شهرک‌های صنعتی این شهرستان به دو شهرک افزایش پیدا می‌کرد.  

وی یادآور شد: ما در راستای رفع این مشکل و رونق حوزه صنعت در این منطقه پیگیری برای احیاء شهرک صنعتی نهاوند را در اولویت برنامه‌هایمان قرار دادیم.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: برنامه‌ریزی برای رونق صنعت دامپروری و دامداری  نیز از دیگر موضوعاتی است که به طور جدی دنبال خواهیم کرد و در این مسیر قطعا از نظر استاندار و سایر مسئولان مربوطه در استان نیز بهره‌مند خواهیم شد.

دیدگاه شما