تازه های سایت

کد مطلب: 56647
21. تير 1403 - 9:25
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند خبر داد:
وقوع قتل و دستگیری سریع قاتل در نهاوند
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت: پس از وقوع قتل در یکی از روستاهای نهاوند در کمتر از ۵ ساعت از وقوع جرم قاتل و عوامل درگیری دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ذبیح‌الله درویشی از وقوع یک فقره قتل در یکی از روستاهای این شهرستان و دستگیری قاتل پس از ۵ ساعت از وقوع قتل توسط پلیس نهاوند خبر داد.

وی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع بین چند جوان و نوجوان در یکی از روستاهای شهرستان نهاوند بلافاصله تیم ویژه پلیس به محل اعزام شدند.

درویشی افزود: بر اساس مشاهدات و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که چند نفر جوان و نوجوان در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان نهاوند با یکدیگر درگیر شده که متاسفانه یکی از طرفین درگیری بر اثر اصابت چاقو متاسفانه فوت می‌کند.

این مقام انتظامی در ادامه اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان در ادامه با انجام اقدامات قانونی و فنی و بکارگیری شگردهای خاص پلیسی و همچنین اقدامات اطلاعاتی و تخصصی موفق به شناسایی قاتل حدود ۵ ساعت پس از وقوع قتل شدند.

وی ادامه داد: پس از هماهنگی با مقام قضایی قاتل را در مخفیگاهش دستگیر و به یگان انتظامی انتقال دادند که در ادامه سایر طرفین درگیری نیز دستگیر و به یگان انتظامی انتقال داده شدند و پس از تشکیل پرونده قضائی طبق دستور مقام قضائی همگی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان این خبر با اشاره به اینکه قاتل حدودا" ۲۴ ساله و مقتول حدودا ۱۸ ساله بوده است به شهروندان محترم توصیه کرد که جهت پیشگیری از این‌گونه حوادث تلخ و جبران‌ناپذیر نسبت به کنترل و نظارت بیشتر بر فرزندان خود اهتمام داشته باشند.

دیدگاه شما