تازه های سایت

کد مطلب: 56568
12. تير 1403 - 7:04
رئیس ستاد انتخاباتی چهاردهمین دوره ریاست جمهوری جبهه انقلاب در همدان، گفت: برای حضور سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در همدان صبح روز چهار‌شنبه برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، شعبان محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان، بیان کرد: برای تشویق و ترغیب حضور حداکثری مردم برای حمایت از دکتر جلیلی در همدان، افرادی به عنوان سخنران در هر ستاد استانی حضور خواهند داشت که دیروز بعد‌از‌ظهر ساعت 16 دکتر زاکانی نامزد انصرافی انتخابات ریاست جمهوری در حمایت از دکتر سعید جلیلی در میدان مرکزی شهر همدان سخنرانی کرد.

وی با یاد‌آوری این که با انصراف و یا رای نیاوردن برخی نامزد‌های جبهه انقلاب در دور اول انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، این نامزد‌ها  ستاد‌های انتخاباتی خود را برای حمایت از دکتر سعید جلیلی در همدان فعال کردند، افزود: اکنون در استان همدان 21 ستاد استانی و شهرستانی فعالیت انتخاباتی برای حمایت و تشویق و ترغیب مردم به حضور حداکثری در انتخابات و حمایت از نامزد انتخابات دکتر سعید جلیلی دارند.

شعبانی دیگر سخنران برنامه‌ریزی شده برای حمایت از نامزدی دکتر سعید جلیلی و انتخاب ایشان به عنوان رئیس جمهور چهاردهم در کشور را مالک شریعتی نیاسر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نام و برد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها وی در یکی از شهرستان‌های تویسرکان، رزن و  یا نهاوند در حمایت از دکتر سعید جلیلی سخنرانی خواهد کرد که فعلا شهرستان محل سخنرانی نیز قطعی نیست. چون از هر 3 شهرستان برای حضور سخنران تقاضا داشتند.

وی تاکید کرد: افزون بر ستاد‌های انتخاباتی دکتر جلیلی ستاد‌های مردمی نیز در شهر همدان و استان همدان برای حمایت از نامزدی دکتر جلیلی در دور اول و دوم انتخابات فعالیت داشته و دارند و بر اساس زمان بندی و اعلام برنامه های کشوری تبلیغات و افزایش حضور حداکثری مردم در انتخابات را در دستور کار دارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما