تازه های سایت

کد مطلب: 56501
4. تير 1403 - 7:56
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند از برگزاری مسابقه جایزه بزرگ «از حرم تا حرم» نهاوند در ۳ رده سنی برای کشف استعدادهای دو و میدانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مسعود علی‌بخشی در آیین اختتامیه مسابقه جایزه بزرگ «از حرم تا حرم» نهاوند اظهار کرد: این مسابقه در سطح بسیار خوبی در ۳ رده سنی برای کشف استعدادهای دو و میدانی مانند دهه ۸۰ برگزار شده که می‌تواند مانند گذشته امید مدال در بازی‌های مهم را در دل نوجوانان و جوانان زنده کند.

وی افزود: این جشنواره با کمک اهالی روستای دره ابراهیم حوزه مقاومت حاج همت شعبان هیات امنای امام زاده ابراهیم اداره اوقاف و امور خیریه نهاوند هیات دو ومیدانی بسیج رسانه شهرستان نهاوند و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد روستا‌های دره ابراهیم و تکه و پایگاه بسیج و دهیاری و شورای اسلامی روستای دره ابراهیم و ستاد غدیر امام زاده ابراهیم و به مناسبت عید قربان تا غدیر و به یاد شهدای خدمت و این روستا برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند بیان کرد: در استانه عید غدیر مسابقه بسیار خوبی از طرف هیات دو ومیدانی و با مشارکت اوقاف و سایر حامیان مالی و معنوی برگزارشد که این می تواند نوید بخش روزهای خوبی در پرورش استعدادها در دو ومیدانی مادر ورزشها در نهاوند باشد.

وی حضور کرم سهرابی قهرمان ارزنده و ملی پوش سابق دو ومیدانی کشور را در راس هیات دو ومیدانی شهرستان نهاوند یک نعمت و غنیمت برای نهاوند دانست و گفت: این دونده خوب کشورمان به همراه تیم مدیریتی خود در دو رده بانوان و اقایان در دو سال گذشته جهش و پیشرف خوبی داشته اند و احیای مسابقه جایزه بزرگ دو صحرانوردی از حرم تا حرم که در دهه ۸۰ و امروز هم برگزار شد از ابتکارات ایشان و همکارانشان است.

* شرکت ۶۰ دونده شهری و روستایی در مسابقه دو صحرانوردی جایزه بزرگ«از حرم تا حرم»

رئیس هیات دو ومیدانی نهاوند اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر مسابقه دو صحرانوردی جایزه بزرگ «از حرم تا حرم» به میزبانی روستای دره ابراهیم با حضور دوندگان مطرح شهرستان نهاوند در ۳ رده سنی نونهالان نوجوانان و جوانان برگزار شد.

کرم سهرابی افزود: در اولین دوره مسابقه جایزه بزرگ «از حرم تا حرم» که به مسافت ۳ کیلومتر از محل گلزار شهدای روستای تکه تا حرم امام زاده ابراهیم(ع) با شرکت ۶۰ دونده شهری و روستایی برگزار شد در پایان نفرات و تیم‌های برتر معرفی شدند و به مناسبت عید قربان و غدیر به برندگان اول تا سوم هر رده حکم مدال و جوایز نقدی اهدا شد.

وی بیان کرد: در رده سنی نونهالان به ترتیب پارسا درویشی، امیرحسین حسنکاویار و محمد حسنکاویار اول تا سوم شدند؛ همچنین در رده سنی نوجوانان محمدمبین سهرابی، محمدعلی دکامی و امیرحسین نادری مقام اول تا سوم را به دست آوردند و دررده سنی نوجوانان نیز محمدمهدی محسنی فرد، امیرعلی نادری و علیرضا حسنوند مقام اول تا سوم را کسب کردند.

رئیس هیات دو ومیدانی نهاوند ادامه داد: در رده تیمی هر ۳ گروه سنی هم تیم شهدای کانون فرهنگی و هنری روستای تکه با کسب ۴۰۰ امتیاز اول شد، تیم نهاوند و توانه با کسب ۳۰۰ امتیاز مقام دوم و تیم شهدای کانون و پایگاه روستای دره ابراهیم هم با کسب ۲۵۰ امتیاز مقام سوم را به دست آوردند و نفرات اول تا ۶ هر رده سنی به کمیته استعدادیابی استان همدان معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما