تازه های سایت

کد مطلب: 56494
3. تير 1403 - 7:50
شبکه بهداشت و درمان نهاوند از پیگیری و بررسی موضوع دریافت وجه خارج از بیمارستان توسط معدودی از پزشکان خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان پایگاه خبری «گرو نهاوند» در روزهای اخیر در فضای مجازی خبرهایی در خصوص مشکلاتی در بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان نهاوند در خصوص برخی پزشکان مطرح شد.
 همچنین برخی شهروندان از دریافت وجه توسط برخی پزشکان خارج از بیمارستان خبر دادند و خواستار برخورد قانونی مسئولان با این افراد شدند.
پس‌ازاین حواشی شبکه بهداشت و درمان نهاوند از پیگیری و بررسی این موضوع تا رسیدن به نتیجه خبر داد.
 روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند در خصوص مطالب منتشرشده در بعضی از کانال‌های مجازی این توضیحات را ارائه داد.
در این توضیحات آمده است؛ با توجه به دریافت گزارش‌های متعدد از بیماران گرامی مبنی بر دریافت وجه خارج از بیمارستان توسط معدودی از پزشکان، موضوع توسط مدیریت بیمارستان آیت اله علیمرادیان در دستور کار قرارگرفته و کلیه موارد در حال بررسی است که متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.
لازم به ذکر است شبکه بهداشت و درمان در خصوص منافع و حفظ کرامت مردم و بر اساس قوانین و منشور حقوق بیمار با احدی در چنین مواردی مماشات نخواهد داشت.
مدیریت شبکه بهداشت و درمان ضمن قدردانی از زحمات پزشکان خدوم و متعهد، وظیفه خود می‌داند که به کلیه شکایات در حد توان و از راه‌های قانونی رسیدگی نماید.
در این میان افراد مغرضی در برخی شبکه‌های مجازی هستند که بدون اطلاع درست و دقیق از موضوعات تخصصی بهداشت و درمان و فرایندهای مذکور با نشر مطالبی غیرواقع و کذب، سوار بر موج تخریب‌شده و به انتقاد از عملکرد شبکه بهداشت و درمان پرداخته‌اند.
در پایان این توضیحات آمده است؛ این اقدامات قطعاً خللی در عزم این مجموعه در خدمت‌رسانی به مردم شریف و گران‌قدر شهرستان نهاوند نخواهد داشت و موضوع از طریق مراجع ذی‌صلاح پیگیری خواهد شد.

دیدگاه شما