تازه های سایت

کد مطلب: 56352
18. خرداد 1403 - 14:55
کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با اشاره به اینکه دمای هوا طی چند روز آینده افزایش خواهد یافت،گفت: رگبار، رعد و برق و وزش بادهای نسبتا شدید پدیده غالب جوی استان تا اواسط هفته جاری است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمدحسن باقری‌شکیب روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده، صاف تا قسمتی ابری، همراه با بارش پراکنده باران و گاهی وزش باد پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه در ساعات بعد از ظهر امروز سرعت وزش باد در بیشتر نقاط استان افزایش می‌یابد، کرد: روند افزایشی دمای هوا در استان ادامه دارد.

باقری شکیب تاکید کرد: تا اواسط هفته آینده در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و در برخی از نقاط استان به ویژه در مناطق کوهستانی، بارش خفیف باران و گاهی رگبار موقت و رعدوبرق و وزش شدید باد را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش رطوبت هوا، احتمال بارش باران در بعدازظهر شنبه بیشتر خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته نهاوند و اسدآباد با ۳۳ درجه سانتیگراد بالای صفر و بهار با ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ ترین و خنک‌ ترین دمای هوای استان را داشتند.

باقری‌شکیب ادامه داد: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب ۳۰ و ۱۱ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

دیدگاه شما