تازه های سایت

کد مطلب: 56336
16. خرداد 1403 - 8:29
اهالی روستای گردشگری «اسدآباد» بخش گیان نهاوند از قطع شبانه درختان گلایه دارند و خواستار پیگیری مسئولان در این خصوص شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری « گرو» چند روزی است که تصاویری از قطع درختان در منطقه «دره مهدی» روستای اسدآباد بخش گیان نهاوند منتشرشده که موجب نگرانی مردم و طبیعت دوستان شده است.
در این تصاویر بخش‌هایی از تنه و شاخه‌های اصلی درختان طبیعی این دره زیبا و گردشگر پذیر بریده‌شده و توسط افرادی به سرقت رفته است.
مردم این منطقه اعلام کردند؛ لطفاً به گوش مسئولان شهر نهاوند برسانید که افراد ناشناس شبانه درخت‌های کوه‌های دره مهدی روستای اسدآباد را قطع می‌کنند و می‌برند و از مسئولان مربوطه درخواست داریم این اقدام را پیگیری و با مسببان برخورد کنند.
در پی این پیام و درخواست مردم، دهیاری و شورای اسلامی این روستا اعلام کرد؛ به استحضار مردم شریف شهرستان به‌ویژه حامیان و دغدغه مندان نسبت به حفظ محیط‌زیست و منابع طبیعی می‌رساند در رابطه باخبر قطع تعدادی از درختان منطقهٔ گردشگری دره مهدی، بخشداری محترم همراه با نیروی انتظامی بخش، دهیاری و شورای اسلامی روستای اسدآباد ضمن اطلاع جهت بررسی به قضیه ورود پیداکرده است.
تا الآن بر اساس شواهد و اطلاعات کسب‌شده از افراد محلی متأسفانه عده‌ای افراد مغرض و بیگانه با طبیعت شبانه اقدام به این امر نموده‌اند که تحقیقات جهت شناسایی نامبردگان ادامه دارد و اطلاعات تکمیلی متعاقباً به اطلاع عموم خواهد رسید.
در ادامه تصاویری از درختان قطع‌شده این منطقه گردشگری را مشاهده می‌کنید.

دیدگاه شما