تازه های سایت

کد مطلب: 56325
14. خرداد 1403 - 13:56
امام جمعه نهاوند گفت: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری مقاومت و امید را در دل ملت‌های منطقه و آزاده جهان بیدار‌ کردند و راه مبارزه با استکبار را نشان دادند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری « گرو نهاوند» با اشاره به سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و انتخاب رهبر معظم انقلاب به جانشینی ایشان گفت: مردم عاشق امام اُمت و رهرو راه ایشان بودند و انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای انتخاب به‌جایی بود. 

وی اظهار داشت: به حق ایشان راه امام راحل را باقدرت ادامه دادند و در این مسیر پر حادثه باصلابت و اقتدار حرکت کردند و در مقابل همه دشمنی‌ها ایستادند. 

امام جمعه نهاوند افزود: در این سال‌ها با توطئه‌های زیادی مواجه شدیم ولی به برکت درایت و هدایت‌های مقام معظم رهبری از این حوادث عبور کردیم.

وی به اندیشه‌ها و افق‌های فکری امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: ایشان مقاومت و امید را در دل ملت‌های منطقه و آزاده بیدار‌ کرد و راه و رسم  مبارزه با استکبار را برای آن‌ها ترسیم کرد.

  حجت الاسلام والمسلمین مغیثی گفت: انقلابی با این عظمت که هم طاغوت را از ایران بیرون کرد و از بین برد و هم بعد از آن آمریکا را مأیوس و ناامید کرد و از منطقه بیرون کرد ثمره تلاش‌ها و هدایت‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.

وی ادامه داد: این مقاومت و ایستادگی محصول بذر انقلابی است که در سال ۴۲ امام پایه نهاد و محصولش شد این بیداری و مقاومت در‌ منطقه که در‌ مقابل دشمنان ایستاده است. 

حجت الاسلام والمسلمین مغیثی گفت: امروز در دانشگاه‌ها و کشورهای اروپایی و آمریکایی مشاهده می‌کنید چه خبر است و دنیا مظلومیت فلسطین را فریاد می‌زنند و از حق دفاع می‌کنند.

وی ادامه داد: حق و باطل همیشه وجود دارد و امروز وجدان جوانان غربی در دفاع از جبهه حق بیدار شده و ایران اسلامی هم همواره از حق مظلوم دفاع کرده است. 

امام جمعه نهاوند افزود: امام خمینی(ره) و پس از ایشان مقام معظم رهبری همواره بر دفاع از مظلوم تاکید دارند و امروز دنیا هم همین حرف را می‌زند و مبارزه و مقاومت در برابر ظلم و استکبار از اصول انقلاب اسلامی است.

  وی بیان داشت: امامین انقلاب این مقاومت در برابر استکبار را در ایران اسلامی و منطقه نهادینه کردند و امروز همه دنیا بر علیه صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها دست به تظاهرات زدند.

حجت الاسلام والمسلمین مغیثی گفت: مردم دنیا بر خلاف سردمدارانشان در مقابل ظلم استکبار بیدار شده‌اند و با وجود سرکوب‌ها ولی می‌بینیم همچنان در اروپا و آمریکا بر علیه جنگ افروزی و ستم و جنایت‌های صهیونیست‌ها مردم در حال تظاهرات هستند.

دیدگاه شما