تازه های سایت

کد مطلب: 56303
12. خرداد 1403 - 8:02
فرماندار و نماینده نهاوند در مجلس از روند ساخت هتل بین‌المللی ۳ ستاره نهاوند بازدید و خواستار تعیین تکلیف این پروژه شدند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند فرماندار به همراه علیرضا نثاری نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی از روند ساخت هتل سه ستاره این شهرستان بازدید و مشکلات موجود برای اتمام عملیات این پروژه را بررسی کردند.
هتل بین‌المللی سه ستاره نهاوند توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در حال ساخت است و با توجه به گردشگر پذیر بودن و قرار گرفتن در مسیر عتبات عالیات بخش عمده‌ای از نیاز شهرستان را برای تأمین اسکان و اقامت تأمین خواهد کرد.
به گفته سرمایه‌گذار این هتل مهم‌ترین مشکل پیش رو عدم پرداخت تسهیلات ۲۵ میلیارد تومانی از محل تبصره ۱۸ این پروژه توسط بانک عامل است که قرار بوده با توجه به تکمیل پرونده و مجوزها تا پایان فروردین امسال پرداخت شود ولی تاکنون انجام‌نشده و پیشرفت کار را متوقف و به تأخیر انداخته است.
نثاری نماینده نهاوند در حاشیه این بازدید ضمن تماس با مدیریت بانک عامل در استان خواستار تعیین تکلیف تسهیلات این پروژه گردشگری نهاوند تا پایان خردادماه شد.
احمدوند فرماندار نهاوند نیز ضمن پیگیری موضوع از طریق استان اظهار داشت: با همراهی نماینده محترم بسیاری از مشکلات موجود در آینده نزدیک حل‌وفصل می‌شود.

دیدگاه شما