تازه های سایت

کد مطلب: 56288
10. خرداد 1403 - 8:47
نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: در دیدار با وزیر راه و شهرسازی در خصوص تأمین اعتبار برای ساماندهی محورهای مواصلاتی نهاوند بحث و تبادل‌نظر شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا نثاری در گفتگو با خبرنگاران از دیدار با چند وزیر و مسئول کشوری برای پیگیری مشکلات شهرستان خبر داد.
وی به دیدار با بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، اشاره کرد و گفت: در این دیدار مسائل مربوط به بهسازی، تعریض، دو بانده نمودن ۱۲ محور مواصلاتی اصلی و فرعی شهرستان بررسی شد.
نثاری افزود: همچنین درخواست تأمین اعتبار برای توسعه زیرساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرک امیرکبیر، درخواست تسهیلات طرح ویژه نوسازی مسکن با نرخ سود سهم متقاضی به میزان ۵ درصد و تعداد ۷ هزار فقره و برخی موضوعات بااهمیت دیگر موردبحث و بررسی قرار گرفت.
وی ادامه داد: همچنین در این دیدار دیگر مسائل  شهرستان مطرح و مقرر شد با جدیت پیگیری و اقدامات لازم در خصوص حل این مشکلات صورت پذیرد.
نماینده مردم نهاوند در مجلس از پیگیری تأمین اعتبار برای حوزه بهداشت درمان و آموزش پزشکی شهرستان در دیدار با دکتر عین الهی وزیر بهداشت خبر داد.
نثاری گفت: در این دیدار اخذ اعتبار لازم جهت حل مشکلات این حوزه در شهرستان مورد پیگیری قرار گرفت.
وی بیان داشت: ازجمله مهم‌ترین مباحث مطرح‌شده در این دیدار احداث بیمارستان ۷۰ تختخوابی در شهر فیروزان بود که با توجه به فاصله این شهر با نهاوند و همچنین وجود ۶۰ روستا در بخش خزل می‌تواند مشکل بزرگ  حوزه بهداشت ساکنین این شهر را برطرف سازد.
نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: همچنین تجهیز بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان و شهید آیت‌الله قدوسی ازجمله تعویض دستگاه سردکن بیمارستان آیت اله قدوسی، مساعدت جهت حل مشکلات و چالش‌های واحدهای شبکه بهداشت و درمان شهرستان از دیگر مباحث مطرح‌شده در این دیدار بود.
نثاری اظهار داشت: برای حل مشکلات و توسعه نهاوند در روزهای اخیر با وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر علوم، فتاحی رئیس هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون، وزیر جهاد و کشاورزی و ریاست سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور دیدار و بحث و تبادل‌نظر شد.

دیدگاه شما