تازه های سایت

کد مطلب: 56277
9. خرداد 1403 - 8:28
با حضور سرپرست معاونت فناوری اطلاعات دادگستری کل استان همدان دفتر شماره دو خدمات الکترونیک قضائی در نهاوند افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، پس از مطالبه چندین ساله مردم نهاوند مبنی بر وجود دفاتر بیشتر خدمات الکترونیک قضایی در این شهر مرکز شماره دو نهاوند افتتاح شد. در راستای عمل به این مطالبه مردم نهاوند در مراسمی با حضور سرپرست معاونت فناوری اطلاعات دادگستری کل استان همدان و رئیس دادگستری، دادستان نهاوند و برخی از مسئولان شهرستان دفتر خدمات الکترونیک قضایی شماره دو نهاوند افتتاح شد.

در این مراسم علی کاظمی رئیس دادگستری نهاوند و سرپرست معاونت فناوری دادگستری همدان گفت: مرکز شماره دو نهاوند جهت انجام امور مربوط به طرح و پیگیری دادخواست، شکایت و امور قضایی افتتاح و راه‌اندازی شد.

وی اظهار داشت: تلاش دستگاه قضائی ارائه خدمات الکترونیک برای همشهریان است و این مرکز در راستای خدمت به مردم ایجادشده است. کاظمی افزود: یکی از اولویت‌های سند تحول قوه قضائیه الکترونیکی کردن خدمت‌رسانی به مردم است که سبب تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها می‌شود.

وی بیان کرد: با افتتاح این دفتر از ازدحام در یک دفتر کمتر و دسترسی مردم با سهولت بیشتری انجام می‌گیرد.

عباسی مدیر مرکز خدمات الکترونیک قضایی شماره دو نهاوند نیز در این مراسم گفت: در این مرکز کلیه امور مربوط به دادگستری‌ها ازجمله طرح دعاوی حقوقی و کیفری در تمام مراجع قضایی و دیوان عدالت اداری و ارسال لایحه انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: پیگیری پرونده، اخذ ابلاغیه، ثبت‌نام ثنا، حصر وراثت و دیگر امورات قضایی نیز در این مرکز انجام می‌شود. عباسی افزود: این مرکز در میدان ۱۷ شهریور، بلوار شهید مطهری، روبروی دهفول راه واقع‌شده و از ساعت ۷ صبح تا ۱۹ غروب آماده خدمات‌رسانی به شهروندان است. این مرکز با اشتغال‌زایی مستقیم برای هشت نفر ظرفیت خدمات‌رسانی به ۲۰۰ نفر در هرروز را دارد.

انتهای خبر/

دیدگاه شما