تازه های سایت

کد مطلب: 56220
3. خرداد 1403 - 7:52
امام‌جمعه نهاوند گفت: شهادت آیت‌الله رئیسی نتیجه ایمان به خدا، خدمت به مردم و ولایتمداری ایشان بود که به دلیل اخلاص عمل خداوند این شهادت را به ایشان عطا کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری  تحلیلی گرو، با تسلیت شهادت شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانش گفت: انقلاب ما از اول با شهادت‌ها شروع‌شده و با شهادت‌ها هم ادامه پیداکرده و امیدواریم همه خادمان مردم و مملکت در مسیر امام و شهدا لحظه‌ای در ارائه خدمت تردید نکنند.

وی اظهار داشت: امروز وظیفه ما ادامه دادن راه شهدا و خدمت به مردم است که این توصیه و راه و روش شهدا است.

امام‌جمعه نهاوند افزود: اگر می‌خواهیم پیشرفت کنیم راهی به‌جز فداکاری و ایثار و خدمت وجود ندارد و شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان به‌عنوان خادمان مردم در این راه گران‌قدر به شهادت رسیدند و خوشا به حال آن‌ها که این راه را انتخاب کردند.

وی ادامه داد: سربازان ولایت در ادامه مسیر حرکت انقلاب آماده ایثار و شهادت هستند و در این راه به امام علی (ع) تأسی می‌کنند که به شوق شهادت خدمت و جهاد می‌کرد زیرا شهادت نهایت سعادت است و همه ما به‌عنوان یک شیعه باید شهادت را بزرگ‌ترین سعادت برای خودمان بدانیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مغیثی با تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی به سابقه آشنایی با ایشان اشاره کرد و گفت: آیت‌الله رئیسی را در قبل از انقلاب می‌شناختم و در کلاس‌های آیت‌الله نوری همدانی باهم همدرس بودیم و بسیار متدین و انقلابی بود.

وی ادامه داد: این سید بزرگوار عاشق خدمت و ولایت بود و شب و روز نداشت و سرانجام هم در این راه به شهادت رسید.

امام‌جمعه نهاوند بیان کرد: در هر مقام و مسئولیتی که بودند با جدیتی که داشتند موفق عمل کردند و منشأ خیروبرکت بودند و به همین دلایل است که مردم ایشان را دوست دارند.

وی با اشاره چند ویژگی آیت‌الله رئیسی که باعث محبوبیتشان شده بود اظهار داشت: ایشان به خدا و معاد باور داشت و به همین دلیل برای کسب رضای خدا تلاش می‌کرد و سرباز ولایت و گوش‌به‌فرمان رهبر معظم انقلاب بود که واقعاً سعادت بزرگی است.

امام‌جمعه نهاوند گفت: خدمت خالصانه به مردم و محرومان جامعه و مردمی بودن از دیگر ویژگی‌های بارز ایشان بود و از این خدمت‌رسانی واقعاً لذت می‌بردند.

وی افزود: نتیجه ایمان به خدا، ولایتمداری و خدمت به مردم این شد که خداوند عاقبتشان را ختم به شهادت کرد که پاداش نیت و اخلاص عمل شهید آیت‌الله رئیسی بود.

انتهای خبر/

دیدگاه شما