تازه های سایت

کد مطلب: 56209
1. خرداد 1403 - 8:10
امام جمعه نهاوند گفت: آیت الله رئیسی عاشق خدمت بود و شهادت مزد نیت خالص و خدمات صادقانه اش بود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی گفت: استقلال و آبادانی ایران اسلامی مرهون انفاس قدسی شهدای گران‌قدری همچون آیت‌الله رئیسی است؛ چراکه با ایثار و از خودگذشتگی راه را برای تداوم انقلاب اسلامی هموارتر کرده‌اند.

وی ضمن تسلیت شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه، اظهار کرد: همچنان که رهبر معظم انقلاب به موضوع خستگی‌ناپذیری رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی اشاره داشتند باید گفت که ایشان با عنایت خداوند متعال در سخت‌ترین شرایط نیز ذره‌ای از خدمت به مردم کوتاه نمی‌آمد و همواره در برخورد مناسب با مردم، توجه به حقوق مردم و محرومیت‌زدایی در کشور تأکید فراوان داشتند.

امام‌جمعه نهاوند با تأکید بر اینکه شجره طیبه انقلاب اسلامی با خون‌هایی همچون شهید آیت‌الله رئیسی، همراهان ایشان و شهدای گران‌قدری چون سردار رشید اسلام حاج قایم سلیمانی آبیاری و روزبه‌روز تنومندتر و برافراشته‌تر می‌شود، گفت: امیدواریم آیندگان روح بلند و ملکوتی این عزیزان را ناظر بر اعمال و رفتار خود بدانند و همراه خدمت به ملت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

امام جمعه نهاوند تصریح کرد: همه سربازان ولایت و همه ما مسئولین باید آماده شهادت باشیم زیرا این نهایت سعادت است و همه ما به عنوان یک شیعه باید شهادت را بزرگترین سعادت برای خودمان بدانیم.

مغیثی خاطرنشان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی در راه انجام مسئولیتش شب و روز نداشتند و امیدوارم که خداوند به همه ما توفیق عنایت کند که در این راه عقب نمانیم و زندگیمان ختم به شهادت شود.

وی با بیان اینکه انقلاب و نظام ما از همان نخست با این حوادث دردناک روبرو بوده و هست، گفت: آیت الله رئیسی عاشق خدمت بود و شهادت مزد نیت خالص و خدمات صادقانه اش بود.

دیدگاه شما