تازه های سایت

کد مطلب: 55905
30. فروردين 1403 - 7:58
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند خبر داد:
بانوان کوراش کار نهاوند نایب‌قهرمان کشور شدند
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: تیم کوراش بانوان نهاوند به نمایندگی از استان همدان در رقابت‌های قهرمانی کشور موفق به کسب عنوان نایب‌قهرمانی شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مسعود علی بخشی در گفتگو با خبرنگاران گفت: چهاردهمین دوره مسابقات کوراش بزرگ‌سالان قهرمانی بانوان کشور به میزبانی سالن شهید فهمیده شهر زاهدان در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.
وی اظهار داشت: این مسابقات انتخابی تیم ملی و یادواره شهید احسان بابایی و شهدای فراجای راسک با حضور بیش از ۲۰۰ ورزشکار، مربی و داور از ۱۸ استان کشور برگزار شد.
علی بخشی افزود: این مسابقات حکم انتخابی برای ملی پوشان به‌منظور شرکت در سه رویداد بزرگ یعنی مسابقات قهرمانی بزرگ‌سالان آسیا، بازی‌های داخل سالن و همچنین مسابقات قهرمانی جهان را دارد.
وی با اشاره به درخشش تیم بانوان نهاوند بیان کرد: در این رقابت‌ها تیم نهاوند موفق شد با کسب دو مدال طلا و دو مدال برنز به مقام نایب‌قهرمانی تیمی دست یابد.
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: تیم اعزامی نهاوند شامل زهرا جعفریان، زینب جلالوند، شیوا جهانگیری، صبا کرمعلی، لیلا سیاهوشی و پریا نادری است و مژگان کولیوند به‌عنوان مربی و سرپرست همراه تیم نهاوند بود.
وی افزود: در بخش تیمی، خراسان شمالی مقام نخست را به دست آورد و تیم نهاوند به نمایندگی از استان همدان در رده دوم جای گرفت و مقام سوم این پیکارها به سمنان رسید.
علی بخشی اظهار داشت: نفرات برتر این رقابت‌ها به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد و امیدواریم بانوان کوراش کار نهاوندی همچون گذشته در رقابت‌های آسیایی و جهانی نیز خوش بدرخشند.
وی به نتایج انفرادی ورزشکاران نهاوندی نیز اشاره کرد و گفت: در وزن منفی 52 کیلوگرم زهرا سیاوشی و در منفی 78 کیلوگرم صبا کرمعلی مدال طلا گرفتند و در وزن منفی 57 کیلوگرم زهرا جعفریان و در منفی 70 کیلوگرم زینب جلالوند موفق به کسب مدال برنز شدند.
 

دیدگاه شما