تازه های سایت

کد مطلب: 55652
29. اسفند 1402 - 1:03
رئیس مرکز اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی همدان از آماده سازی و راه اندازی ایستگاه‌های سلامت نوروزی در ۶ نقطه استان همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، شکوهی افزود: این ایستگاه‌ها با هدف ارائه خدمات درمانی به مسافران نوروزی راه اندازی و آماده خدمت رسانی به هم وطنان عزیز است. 

او از اختصاص شماره تماس ۰۸۱۳۱۳۶ جهت پاسخگویی به سؤالات شهروندان و مسافران در حوزه بهداشت و درمان خبر داد و تصریح کرد: شماره تماس ۱۹۰ نیز به‌صورت شبانه‌روزی برای اعلام شکایات بهداشتی، درمانی و اطلاعات دارویی آماده پاسخگویی است.

 رئیس مرکز اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی همدان همچنین از فعالیت ۹ درمانگاه دندان‌پزشکی هم‌زمان با ایام عید نوروز خبر داد و گفت: از این تعداد هشت درمانگاه مربوط به شهر همدان و یک درمانگاه نیز مربوط به شهر بهار است.

دکتر شکوهی گفت: در شهرستان همدان بیمارستان‌های بعثت، فاطمیه، شهیدبهشتی، قلب فرشچیان، کودکان اکباتان و فرشچیان سینا، در شهرستان تویسرکان بیمارستان ولی عصر (عج) و شهیدسلیمانی، در شهرستان بهار بیمارستان آیت‌الله بهاری، در شهرستان نهاوند بیمارستان شهیدقدوسی و علیمرادیان، در شهرستان ملایر بیمارستان امام حسین (ع) و مهر، در شهرستان رزن بیمارستان ولی عصر (عج)، در شهرستان فامنین بیمارستان امام حسن (ع) و در شهرستان کبودراهنگ بیمارستان امام رضا (ع) به‌صورت شبانه‌روزی به خدمات‌رسانی مشغول خواهند بود.

دیدگاه شما