تازه های سایت

کد مطلب: 55618
25. اسفند 1402 - 18:21
امام جمعه نهاوند بر لزوم خدمت به مردم و کمک به نیازمندان در ایام سال جدید تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمين عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند؛ نباید شیرینی انتخابات را با اختلافات، تفرقه‌ها و اظهار نظرات به کام مردم تلخ کرد.

وی اظهار داشت: در نهاوند از همه تشکر داریم که واقعا برادرانه و دوستانه در قبل و بعد از انتخابات رفتار کردند و بعد از پیروزی نماینده منتخب هم به وی تبریک گفتند.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه‌ها افزود: شرط موفقیت دنیا و آخرت تمسک و عمل به قرآن و معنويات اهل بیت است.

وی ادامه داد: ماه رمضان فرصت خوبی برای بهره‌مندی از برکات و معارف دینی و فرصت دعا و استغفار و کار خیر است.

حجت الاسلام مغیثی در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: انقلاب اسلامی با وجود همه دشمنی‌ها و توطئه‌های دشمنان بر مشکلات پیروز شده و روز به روز قوی تر شده و واقعا شبیه معجزه است.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به فرارسیدن سال جدید اظهار داشت: شرط رسیدن به احسن حال خدمت به مردم و کمک به نیازمندان است و سعی کنیم در این راه کمک کنیم که بسیار خوب است.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه‌ها افزود: آمریکا عامل اصلی نسل‌کشی در غزه است و نمی‌گذارد آتش ‌بس شود و از صهیونیست‌ها حمایت همه جانبه می‌کنند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: دولت سیزدهم در تحقق شعار سال طبق آمارها نسبتا موفق بوده است و امیدواریم در این مسیر دولت موفق‌تر شود.

حجت الاسلام مغیثی بیان کرد: نشان فتح به فرماندهان سپاه و ارتش به پاس زحمات و تلاش‌های این دو نیروی ولایی و افتخارآفرین به آنها اعطا شد و واقعا نیروهای مسلح برای تامین امنیت و آسایش مردم زحمات زیادی می‌کشند.

دیدگاه شما