تازه های سایت

کد مطلب: 55617
25. اسفند 1402 - 18:19
فرمانده انتظامی نهاوند خبر داد
کشف بیش از ۴۵ هزار عدد مواد محترقه در نهاوند
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از کشف بیش از ۴۵ هزار عدد انواع مواد محترقه و دستگیری دو نفر طی دو عملیات جداگانه توسط عوامل انتظامی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ ذبیح الله درویشی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در پی اطلاع واصله مبنی بر اینکه فردی به هویت معلوم اقدام به نگهداری مواد محترقه غیر مجاز در منزل خود نموده و قصد توزیع و فروش آن را دارد موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

 وی افزود: عوامل پلیس اطلاعات شهرستان در اقدامی غافلگیرانه نسبت به بازرسی منزل مورد نظر با هماهنگی مقام قضایی اقدام که موفق شدند تعداد ۴۱ هزار و ۲۲۰ عدد انواع مواد محترقه و حدود ۵۶ کیلوگرم مواد پیش‌ساز را کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر و به یگان انتظامی دلالت شد.

فرمانده نیروی اننظامی نهاوند اظهار داشت: در عملیات دیگری عوامل کلانتری ۱۱ شهرستان موفق شدند تعداد ۴۳۶۸ عدد انواع مواد محترقه دست‌ساز را از فردی به هویت معلوم کشف که در این راستا فرد مذکور دستگیر و پرونده قضایی در این رابطه تشکیل شد.

 وی در ادامه از همه شهروندان خواست ضمن رعایت حقوق دیگران از به خطر انداختن جان خود و فرزندان و دیگر افراد جامعه به شدت پرهیز کنند.

 درویشی گفت: در دین و قانون ما برای مزاحمت سر و صدا و ایراد صدمه به خود و دیگران مجوز وجود ندارد لذا تلاش کنیم از هرگونه اعمال و حرکاتی که موجب سلب آسایش عمومی و مزاحمت برای دیگران است خودداری نماییم.

وی با اشاره به اینکه خانواده‌ها نظارت بیشتری در این ایام بر روی فرزندان داشته باشند، بیان کرد: پلیس با کسانی که امنیت جامعه و مردم را به خطر بیندازند طبق قانون برخورد می‌کند.

درویشی در پایان گفت: از همشهریان درخواست داریم با پلیس همکاری داشته باشند و موارد مشکوک و خطرناک را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند تا سریعا پیگیری شود.

دیدگاه شما