تازه های سایت

کد مطلب: 55585
22. اسفند 1402 - 8:09
برنامه کتابخانه گردی در کتابخانه امیرالمومنین(ع) شهرستان نهاوند با اجرای برنامه‌های نمایش عروسکی، نظامی خوانی و درختکاری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، فاطمه باباعلئی، مسئول کتابخانه امیرالمومنین(ع) شهرستان نهاوند، از برگزاری برنامه کتابخانه گردی به مناسبت گرامیداشت بیستمین سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور با دعوت از کودکان و مادران ساکن در شهرک شهید حیدری نهاوند و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، خبر داد.

وی  با اشاره به اهمیت آشنایی نسل جدید با مفاخر ادبی ایران، گفت: برنامه نظامی خوانی با اجرای مناظره خسرو و فرهاد توسط دو نفر از کودکان فعال عضو کتابخانه با هدف معرفی آثار حکیم نظامی برگزار شد. نمایش عروسکی برگرفته از کتاب «داستان یک دوستی» توسط دیگر اعضای کودک کتابخانه نیز از جمله برنامه های این روز بود.

باباعلئی همچنین با اشاره به حضور مادران به همراه کودکان خود در این برنامه، تصریح کرد: در جهت ترویج فرهنگ درختکاری و اهمیت حفظ محیط زیست، غرس چند اصله نهال توسط کودکان در محوطه کتابخانه انجام شد با این هدف که کودکان در سال های بعد با مراجعه به کتابخانه خاطره ای ماندگار و شیرین از حضور خانوادگی در کتابخانه داشته باشند.

گفتنی است، در پایان این برنامه، از اعضای کودک فعال در برنامه های فرهنگی کتابخانه امیرالمومنین(ع)، با اهدای جوایزی تقدیر به عمل آمد.

 

 

دیدگاه شما