تازه های سایت

کد مطلب: 55562
19. اسفند 1402 - 7:19
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند گفت: در راستای گرامی داشت ماه مبارک رمضان تعداد ۱۳۵ نفر از مبلغین و مبلغات حوزه‌های علمیه به مناطق مختلف شهری و روستائی اعزام می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام حسین گروسی با اشاره به در پیش رو بودن ایام ماه مبارک رمضان گفت: با لطف و عنایت خداوند متعال و تلاش و برنامه ریزی همکاران در واحد فرهنگی و پشتیبانی اداره نهاوند، زمینه اعزام بیش از ۱۳۵ نفر از مبلغین و مبلغات حوزوی به مساجد و هیئات مذهبی در ایام ماه مبارک رمضان فراهم شده است.

وی افزود: اعزام مبلغین و مبلغات بر اساس رصد فرهنگی و نیازسنجی مناطق مختلف نهاوند انجام می‌شود و جلسات هماهنگی با هیئت امنای مساجد و مدیران ادارات و نهادهای فرهنگی جهت استقبال از ماه ضیافت الهی انجام شده است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: در اعزام مبلغ ماه مبارک رمضان مبلغینی از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، روحانیون فعال در طرح هجرت، مبلغین مستقر و بومی به مدت یک ماه با اداره تبلیغات اسلامی همکاری خواهند نمود.

وی با اشاره به آماده‌سازی همه مساجد شهرستان نهاوند جهت ورود به ماه ضیافت الهی رمضان خاطرنشان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان حجم گسترده از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی تدارک دیده شده است که اعزام مبلغ به مناطق مختلف، گرامیداشت شب میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع)، گرامیداشت شب‌های قدر و سالروز شهادت مولی متقیان حضرت علی (ع)، و همچنین برنامه ریزی برای برگزاری مراسم جز خوانی قرآن کریم، جلسات گفتمان دینی و مباحثات اخلاقی ویژه نسل جوان و نوجوان و زمینه سازی جهت حضور دشمن شکن مردم در راهپیمائی روز جهانی قدس در جمعه آخر ماه مبارک از جمله برنامه‌های محوری در این مناسبت مذهبی می‌باشند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند در ادامه با اشاره به کارکردهای تربیتی مساجد، از مساجد به عنوان مهمترین بستر برای جذب نسل جوان و نوجوان و مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمن نام برد و افزود: هرچه در ایام ماه ضیافت الهی جوانان بیشتری به سمت مساجد و برنامه‌های مذهبی روی آورند به همان میزان دشمنان و ایادی استکباری از رسیدن به اهداف شوم و گمراه کننده شأن نا امید و مأیوس خواهند شد. وی گفت: در اعزام مبلغ ماه مبارک رمضان ۲۵ نفر از مبلغات و ۱۱۰ نفر از مبلغین بومی، مستقر و طرح هجرت با دریافت حکم اعزام به مناطق مختلف شهری و روستایی اعزام می‌شوند.

دیدگاه شما