تازه های سایت

کد مطلب: 55541
16. اسفند 1402 - 7:17
کارشناس اداره کل هواشناسی همدان از افزایش سرعت وزش باد خبر داد و گفت: اواخر هفته سامانه بارشی نسبتا ضعیف وارد استان می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، روح‌الله زاهدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر بارش‌های برف و باران اکثر نقاط استان را پوشش داده است اظهار کرد: بیشترین میزان بارش در ایستگاه باران سنجی سرکان به میزان ۱۵ میلیمتر گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه از بعدازظهر امروز ابرناکی کاهش می‌یابد افزود: از فردا آسمان استان صاف تا قسمتی ابری و در برخی نقاط مه‌آلود است.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان در ادامه یادآور شد: از پنج‌شنبه تا اواسط هفته آینده سامانه بارشی خفیفی وارد استان می‌شود به طوری که شاهد بارش باران و برف پراکنده خواهیم بود.

وی با تاکید بر افزایش سرعت باد طی روزهای آینده گفت: طی امشب دماهای کمینه ۲ تا چهار درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد از سوی دیگر روند افزایشی دماهای بیشینه در پیش است.

زاهدی با تاکید بر اینکه در ۲۴ ساعت گذشته اسدآباد و فامنین با هفت درجه سانتیگراد گرم‌ترین و صبح امروز رزن و گل تپه با منفی ۲ درجه سانتیگراد سردترین مناطق گزارش شده است اظهار کرد: طی روز گذشته دمای هوای همدان بین پنج و منفی یک درجه سانتیگراد در نوسان بود.

دیدگاه شما