تازه های سایت

کد مطلب: 55521
13. اسفند 1402 - 8:12
رئیس حوزه انتخابیه نهاوند گفت: جمع آراء مأخوذه صحیح در حوزه انتخابیه نهاوند ۷۳ هزار و ۵۰۸ رأی بود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند، رئیس حوزه انتخابیه نهاوند اعلام کرد: جمع آراء مأخوذه صحیح در این حوزه انتخابیه ۷۳ هزار و ۵۰۸ رأی بود که علیرضا نثاری با ۱۸ هزار و ۴۴۶ رأی به عنوان منتخب مردم نهاوند به مجلس راه یافت.

وی افزود: اصغر جهانیان با ۱۰ هزار و ۱۳۸ رأی، محمد بحیرائی با ۸۰۷۸ رأی، علیرضا شهبازی با ۷۶۰۴ رأی، مصطفی کاویانی با ۷۳۴۰ رأی، محمدصامد جهانیان با ۶۱۵۰ رأی، علیرضا خزائی با ۳۱۶۰ رأی، سامان قیصری با ۲۳۳۱ رأی، ندا سوری با ۱۲۱۲ رأی، غلامرضا خزایی با ۱۰۳۶ رأی و حجت‌الله بهرکشکول با ۱۰۱۰ رأی در جایگاه دوم تا دهم قرار دارند.

احمدوند ادامه داد: امید جلالوند با ۹۶۱ رأی، عبدالوحید خزائی با ۹۴۸  رأی، محسن هنرور با ۶۶۲ رأی، فتحعلی سراحی با ۶۵۵ رأی، مهدی قیطاسی با ۵۰۴ رأی، علی‌جعفر خزائی با ۵۰۳ رأی، عیسی سراقی با ۴۸۰ رأی، ذبیح‌الله جلالوند با ۴۱۹ رأی و حجت‌الله فاطمی‌کیا با ۳۸۵ رأی در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

وی اضافه کرد: فاطمه آقانوری با ۲۴۱ رأی، مهری زرین‌فرد با ۲۰۷ رأی، رحم‌خدا مولوی با ۱۸۶ رأی، احسان سیاه‌پوشی با ۱۵۵ رأی، صفدر ابوالفتحی با ۱۲۶ رأی، لیلی حیدری با ۱۲۵ رأی، احمد پیرحیاتی با ۱۰۷ رأی، مصطفی ولی‌زاده با ۹۳ رأی، حبیب قیاسی با ۹۱ رأی، بهنام بیجنوند با ۶۲ رأی، زهرا کورانی با ۵۳ رأی، سعید کیانی با ۱۹ رأی و علی ذولفقاری با ۱۳ رأی در جایگاه‌های دیگر قرار دارند.

رئیس حوزه انتخابیه نهاوند ادامه داد: اینک در اجرای ماده ۸۶ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی از تاریخ انتشار این آگهی به مدت دو روز هیأت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه در محل فرمانداری شهرستان نهاوند برای قبول شکایات آماده است.

وی خاطرنشان کرد: در ضمن به استناد تبصره‌های ۱، ۲و ۳ ماده مذکور کسانی‌ که از نحوه برگزاری انتخابات شکایت داشته باشند، می‌توانند ظرف هفت روز از تاریخ اخذرأی شکایت مستند خود را به دبیرخانه شورای نگهبان نیز تـسلیم دارند و شکایـاتی قابل رسیدگی خواهند بود که مشـخصات شاکـی یا شاکـیان شـامل نام، نام خانوادگی، نام پدر، شغل، نشانی کامل، شماره تلفن (در صورت داشتن تلفن) و اصل امضای شاکی را داشته باشد. همچنین در صورتی که شاکی بدون دلیل و مدرک کسی را متهم کند و عمل شاکی عنوان افترا داشته باشد قابل تعقیب و پیگیری است.

انتهای پیام

دیدگاه شما