تازه های سایت

کد مطلب: 55518
13. اسفند 1402 - 8:05
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان از پیش‌بینی بارش پراکنده و خفیف برف و باران برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در نقاط مختلف استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمدحسن باقری‌شکیب در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته همچنان هوای سرد و آسمان صاف بر استان حاکم بوده و  کمینه و بیشینه دما در ایستگاه فرودگاه همدان منفی ۱۰ و پنج درجه سلسیوس بوده است.

وی افزود: همدان و بهار با منفی ۱۰ درجه سلسیوس سردترین نقاط استان گزارش شده‌اند و نهاوند و اسدآباد با ۸ درجه سلسیوس به عنوان گرم‌ترین نقاط به ثبت رسیده‌اند.

باقری‌شکیب با بیان اینکه امروز هم آسمان صاف و آفتابی را در نقاط مختلف استان خواهیم داشت، گفت: از فردا علاوه بر افزایش نسبی دما، رفته رفته افزایش ابرها را در آسمان استان داریم و برای فردا شب ضخامت ابرها افزایش پیدا کرده و می‌توانیم انتظار بارش پراکنده و خفیف برف و باران را برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه داشته باشیم.

وی اضافه کرد: برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه و پایان هفته بارش‌های خفیف را برای استان پیش‌بینی می‌کنیم و از نظر دما هم انتظار روند افزایش نسبی دما را داریم و از شدت این هوای سرد و سنگین در استان لااقل برای مدتی کاسته خواهد شد.

باقری‌شکیب بیان کرد: برای چهارشنبه از میزان ابرها کاسته شده و به نوعی انتظار بارش را در استان خواهیم داشت همچنان که بعد از آن مجدداً در پایان هفته بارش‌های خفیف کم و بیش و  به تناوب در برخی از نقاط استان را داریم.

انتهای پیام

دیدگاه شما