تازه های سایت

کد مطلب: 55508
10. اسفند 1402 - 11:29
فرماندار نهاوند گفت: همه تمهیدات برای برگزاری انتخاباتی پرشور در نهاوند فراهم شده است.

ضرغام احمدوند در گفتگو با خبرنگار سیاسی  پایگاه خبری  تحلیلی گرو، گفت: دوازدهمين دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری صبح جمعه در سراسر کشور شروع می‌شود.

وی اظهار داشت: همه اقدامات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور فراهم شده و تمهیدات لازم اندیشیده شده و کارهای طبق روال انجام شده است.

فرماندار نهاوند افزود: تعامل خوبی بین عوامل برگزاری انتخابات وجود دارد و طبق جدول زمان‌بندی انتخابات کارها در حال انجام است.

وی ادامه داد: در شهرستان نهاوند ۱۵۱ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار در شهرستان نهاوند و بخش‌های گیان، زرین دشت و خزل فعال هستند.

احمدوند گفت: حدود چهار هزار نفر در برگزاری انتخابات در نهاوند فعالیت دارند و هماهنگی‌های لازم با عوامل نظارت و اجرایی انجام شده است و رأی‌گیری راس ساعت هشت صبح شروع می‌شود.

وی به تعداد شعب ثابت و سیار اشاره کرد و بیان کرد: در بخش مرکزی ۹۴ شعبه ثابت و سیار وجود دارد که ۵۵ شعبه شهری و ۳۹ شعبه روستایی است و از مجموع ۹۴ شعبه این بخش ۶۸ شعبه ثابت و ۲۶ شعبه سیار است.

فرماندار نهاوند ادامه داد: در بخش خزل ۳۲ شعبه شامل ۱۴ شعبه ثابت و ۱۸ شعبه سیار فعال هستند.

وی بیان داشت: در بخش گیان ۱۳ شعبه شامل ۱۱ شعبه ثابت و دو شعبه سیار وجود دارد.

احمدوند گفت: در بخش زرین دشت نیز ۱۲ شعبه شامل ۹ شعبه ثابت و سه شعبه سیار کار رأی‌گیری از شهروندان را انجام می‌دهند.

فرماندار نهاوند افزود: شهروندان نهاوندی به یاری خدا روز جمعه حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنند و تلاش همه برگزاری انتخاباتی حداکثری است.

وی بیان داشت: انشاالله مردم در روز انتخابات با مشارکت حداکثری خود به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک می‌گویند و برگ زرین دیگری  به دفتر پرافتخار شهرستان می‌افزایند.

احمدوند عنوان کرد: وظیفه ما اجرای چهار شاخص سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت مدنظر مقام معظم رهبری است.

وی در پایان گفت: از همشهریان درخواست داریم به اطلاعیه‌های ستاد انتخابات توجه داشته باشند و اخبار را از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات نهاوند و رسانه‌های رسمی دنبال کنند.

دیدگاه شما