تازه های سایت

کد مطلب: 55454
5. اسفند 1402 - 8:42
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نهاوند:
انتخابات نماد مردم‌سالاری و اقتدار نظام
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نهاوند گفت: برگزاری انتخابات پرشور و با مشارکت حداکثری نمادی از اقتدار نظام و مردم‌سالاری دینی است.

شهروز کیانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری  تحلیلی گرو، گفت: حضور مردم همیشه در عرصه‌های مختلف راه گشا و بسیار اثرگذار بوده است.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما بر پایه حضور و مشارکت مردم بناشده و مردم همیشه با حضور خود نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نهاوند افزود: دشمنان با نقشه‌های مختلف همیشه درصدد ناامید کردن مردم و ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی هستند ولی مردم همیشه آن‌ها را ناامید کردند.

وی اظهار داشت: یکی از عرصه‌هایی که دشمنان مدام در حال طراحی برای کمرنگ کردن حضور مردم هستند، انتخابات است.

کیانی ادامه داد: در طول ۴۵ سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است به‌طور متوسط هرسال یک انتخابات داشته‌ایم که نشان‌دهنده اهمیت حضور مردم درصحنه است.

رئیس ستاد انتخابات نهاوند گفت: در انتخابات یازدهم اسفند نیز حضور حداکثری مردم بسیار مهم و اثرگذار است و مردم با مشارکت خود نقش تعیین‌کننده‌ای در تعیین سرنوشت خوددارند.

وی بیان کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند؛ هرکس که تریبون و مخاطب دارد باید مردم را به حضور در انتخابات دعوت کند تا آینده کشور تأمین شود.

کیانی افزود: عمل و اجرای چهار شاخص امنیت، رقابت، سلامت و مشارکت که مدنظر رهبر معظم انقلاب است در برگزاری انتخابات وظیفه ما است و ما در این راستا اقدام خواهیم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نهاوند گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری در شهرستان فراهم‌شده و تعامل خوبی بین عوامل اجرایی و نظارت وجود دارد.

وی اظهار داشت: در شهرستان ۳۸ کاندیدا از طرف هیأت نظارت تأیید صلاحیت شده‌اند و برای تصاحب کرسی شهرستان در مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.

کیانی افزود: در شهرستان برای اخذ رأی مردم ۱۵۱ شعبه ثابت و سیار رأی‌گیری در روز ۱۱ اسفند فعال هستند.

وی عنوان کرد: انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی و مظهر اقتدار و اتحاد مردم است و حضور پرشور و حماسی مردم باعث ناکام ماندن دشمنان می‌شود و مردم حماسه‌ساز نهاوند بار دیگر برگ زرین دیگری با مشارکت پرشور خود خلق می‌کنند.

دیدگاه شما