تازه های سایت

کد مطلب: 55451
5. اسفند 1402 - 8:30
مدیر مخابرات نهاوند خبر داد:
اجرای 2 سایت اینترنت 5G در نهاوند
مدیر مخابرات نهاوند گفت: در روزهای اخیر در شهرستان دو سایت اینترنت 5G و هفت سایت 4G به بهره‌برداری رسیده است.

محمد صالحی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری  تحلیلی گرو، گفت: با تلاش همکاران و پیگیری مسئولان ۱۷ طرح مخابراتی بااعتباری بالغ‌بر ۲۰۰ میلیارد ریال در شهرستان نهاوند به بهره‌برداری رسید.

وی اظهار داشت: این پروژه‌ها در راستای خدمت‌رسانی بهتر به همشهریان و گسترش و نفوذ اینترنت در مناطق مختلف نهاوند اجراشده است.

صالحی افزود: هفت سایت ۴G همراه اول در سطح شهرستان و اجرای سه سایت TD – LTE همراه اول که بخشی از ویژگی‌های طرح مذکور استفاده از مکالمه بر بستر دیجیتال (Vo-LTE) است ازجمله این طرح‌ها است.

وی ادامه داد: برای اولین بار دو سایت ۵G (آخرین تکنولوژی) همراه اول در شهر نهاوند نصب‌شده که اینترنت بسیار پرسرعت را ارائه می‌دهد.

مدیر مخابرات نهاوند در ادامه به دیگر طرح‌ها اشاره کرد و گفت: بهره‌برداری از طرح شبکه زمینی داخلی روستای زرامین علیا و همچنین تعویض و بهره‌برداری از مرکز تلفن بروز روستای دهبوره و امکان بهره‌مندی از اینترنت adsl در چند روستا نیز جز این طرح‌ها است.

وی اظهار داشت: طرح بزرگ اجرای فیبر نوری خانگی FTTH در کل سطح شهر نهاوند به‌عنوان اولین شهرستان در سطح استان همدان کلنگ زنی و آغازشده است.

صالحی بیان کرد: در طول اجرای این طرح بزرگ علاوه بر مشترکین تجاری، صنعتی واداری کلیه مشترکین خانگی نیز از این خدمت بروز در عرصه ارتباطات بهره‌مند خواهند شد و همچنین کلیه سیستم‌های خدمات عمومی همانند دوربین‌های پایش شهری و سایر خدمات نیز از این امکان بهره‌مند خواهند بود.

مدیر مخابرات نهاوند افزود: اداره مخابرات بر اساس مجوز اخذشده از شرکت مخابرات ایران و با مساعدت مدیرکل شرکت مخابرات استان همدان و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های آن اداره کل در نظر دارد این مهم را در شهرهای فیروزان، گیان و برزول نیز اجرایی کند.

وی عنوان کرد: مصمم هستیم که با مساعدت حداکثری شهرداری شهر نهاوند، سایر ادارات خدمات رسان و همچنین همراهی همشهریان عزیز شهرستان نهاوند این طرح را در حداقل زمان ممکن اجرایی نموده تا از فرسایشی شدن طرح جلوگیری شود.

صالحی ادامه داد: تلاش داریم با اتمام این طرح شرایطی فراهم کنیم که همشهریان گرامی بتوانند در حداقل زمان ممکن از این خدمت بهره‌مند گردند.

وی در پایان گفت: لازم می‌دانم از تمام همکاری‌ها و همراهی‌های همشهریان عزیز با کارکنان خدوم این اداره در اجرای هرچه بهتر و هرچه سریع‌تر این طرح بزرگ نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشم.

دیدگاه شما