تازه های سایت

کد مطلب: 55449
4. اسفند 1402 - 15:02
امام جمعه نهاوند گفت: شرکت حداکثری در انتخابات و انتخاباتی پرشور نظام را قوی‌تر می‌کند و دشمنان را ناامید می کند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: شرکت در انتخابات کمک به نظام است و نباید بی تفاوت باشیم و حضور در عرصه بسیار مهم و اثر گذار است.

وی اظهار داشت: هرکس دغدغه نظام اسلامی یا ملیت ایرانی را دارد واجب است در انتخابات شرکت کند و این خواسته رهبر معظم انقلاب است.

امام جمعه نهاوند افزود: شرکت حداکثری در انتخابات و انتخاباتی پرشور نظام را قوی‌تر می‌کند و دشمنان را ناامید می کند.

وی بیان کرد: انتخاب اصلح واجب است و ملاک‌های کاندیدای اصلح در کلام امام راحل و رهبر معظم انقلاب بیان شده است که تقوا، کارآمد، کاربلد، مردمی، ساده زیست، عدالت‌محور، شجاع و داشتن قدرت مدیریت  از جمله این ملاک‌ها است.

حجت الاسلام والمسلمین مغیثی در بخش دیگری از خطبه‌ها به موضوع غزه اشاره کرد و گفت: آمریکا بار دیگر قطعنامه آتش بس در غزه را وتو کرد تا نشان دهد نماد جنایت و بی‌رحمی است و پشتیبان صهیونیست‌ها است.

وی ادامه داد: هیچ سازمان و نهادی جنایت‌های صهیونیست‌ها را محکوم نمی‌کند ولی افکار عمومی دنیا بر علیه صهیونیست‌ها است ولی آمریکا حامی اصلی جنایتکاران است.

  امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه‌ها افزود: سربازان گمنام امام زمان(عج) نقش مهم و اصلی در تأمین امنیت کشور دارند و مجاهدت‌های فراوانی به صورت شبانه‌روزی انجام می‌دهند.

وی گفت: نیروهای مسلح و نیروهای اطلاعاتی زحمات زیادی برای امنیت و آرامش کشور می‌کشند و قدردان اقدامات این عزیزان هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین مغیثی در بخش دیگری از خطبه‌ها اظهار داشت: توهین به کاندیداها شرعا جایز نیست و نباید خلاف قانون انجام شود و همه کاندیداها برای خدمت آمده‌اند.

وی ادامه داد: روز بعد از انتخابات هرکس توسط مردم انتخاب شد باید بپذیریم و کمک کنیم و انشاالله انتخابات پرشوری داشته باشیم چون در پیشرفت و آینده کشور این حضور بسیار مهم است.

دیدگاه شما