تازه های سایت

کد مطلب: 55436
3. اسفند 1402 - 8:09
فرمانده سپاه نهاوند:
مسیر روشنگری همان مسیر جهاد است
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اینکه مسیر روشنگری همان مسیر جهاد است، گفت: قدم‌هایی که ما بر می‌داریم در راستای فرمان مقام عظمی ولایت و جهاد تبیینی است که سال ۱۴۰۰ درجمع دانشجویان فرمانش را صادر کردند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری در جمع بسیجیان شهرستان نهاوند ضمن تقدیر از مردم انقلابی نهاوند در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: با وجود تمام تلاش‌های شبکه‌ای رسانه‌ای دشمن برای کم رنگ کردن حضور حداکثری مردم در راهپیمائی ۲۲ بهمن ماه به گزارش وزارت کشور، امسال ۲۰ درصد مردم بیشتر در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه شرکت کردند که این یک پیام از مردم عزیز ما به همه مسئولین نظام بود که ما با انقلاب و نظام مشکلی نداریم و پشت سر ولایت هستیم، گلایه و مشکلات اقتصادی هست اما این‌ها را با هم گره نمی‌زنیم.

وی گفت: این مردم لایق بهترین فرصت‌ها و خدمتگزاری‌ها هستند، مطمئن بودیم و هستیم این حضور حداکثری، سراریزش حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خود را در انتخابات ۱۱ اسفند نشان خواهد داد .

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به اینکه مسیر روشنگری همان مسیر جهاد است، افزود: قدم‌هایی که ما بر می‌داریم در راستای فرمان مقام عظمی ولایت است، جهاد تبیینی که سال ۱۴۰۰ در جمع دانشجویان فرمانش را صادر کردند.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در سال ۱۴۰۰ در جمع دانشجویان، بیان داشت: قدر توصیه‌های مقام معظم رهبری را بدانید، در صحبت‌های ایشان پندهایی نهفته است که جهانی را متحول می‌کند.

مختاری گفت: بزرگ‌ترین چیزی که جمهوری اسلامی را تهدید می‌کند بحث توطئه‌ها و جنگ شناختی است که دشمن خیلی به آن امیدوار شده است، دشمنان ایران فقط به فتنه ها امیدوارند و گرنه در حوزه نظامی توان مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارند.

وی در خصوص انتخابات اظهار کرد: در آستانه انتخابات بزرگ‌ترین رویدار سیاسی کشورمان هستیم، دشمنان همیشه در انتخابات‌ها به خصوص انتخابات جمهوری و خبرگان تمام قد پای کار بوده‌اند و به مردم می‌گویند رأی ندهند و پویش «نه به انتخابات» راه می‌اندازند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: اگر انتخابات اثر ندارد چرا مردم را به رأی ندادن تشویق می‌کنید، پس ثابت می‌شود اثرگذار است؛ بدانید شرکت هر فرد در انتخابات تیری از سمت جمهوری اسلامی ایران بر قلب دشمنان و استکبار جهانی است.

وی گفت: شرکت در انتخابات دستور و فرمان مقام معظم رهبری است و برای این کار لازم است روشنگری کنیم و به صورت نشست چهره به چهره به خصوص برای قشر خاکستری که تحت تأثیر رسانه‌های معاند تصمیم به رأی ندارند، بصیرت‌افزایی کنیم و این وظیفه ما است.

مختاری با اشاره به توطئه‌های دشمنان در چندماه قبل از انتخابات بیان کرد: دشمنان ایران در طول این  ۴۵ سال برای انتخابات برنامه‌ها داشته ودر آینده نیز توطئه خواهند داشت و دارند، مراقب این توطئه‌ها و فریب‌های دشمنان باشیم و مردم را به حضور حداکثری و مشارکت در انتخابات تشویق و ترغیب کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما