تازه های سایت

کد مطلب: 55427
2. اسفند 1402 - 8:31
فرماندار نهاوند گفت: باوجود همه توطئه‌های دشمنان ولی مردم در روز انتخابات پاسخ آن‌ها را با حضور در شعب اخذ رأی خواهند داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند در همایش نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی گفت: ملاک همه باید رعایت قانون و زمینه‌سازی برای مشارکت حداکثری در انتخابات است.

وی اظهار داشت: نمایندگان فرماندار به‌عنوان عوامل اجرایی باید نهایت همکاری و همراهی را با دیگر عوامل برگزاری انتخابات داشته باشند و قانون را اجرا کنند.

فرماندار نهاوند افزود: خوشبختانه در شهرستان هیأت‌های اجرایی و نظارت هماهنگی و همکاری خوبی دارند و این نویدبخش برگزاری انتخاباتی پرشور است.

احمدوند در ادامه گفت: همه بسترها و تمهیدات برای حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی اتخاذشده و وظیفه ما عمل به فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت حداکثری در انتخابات است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اظهار داشت: باوجود همه توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان مردم نشان دادند پایبند به انقلاب هستند.

فرماندار نهاوند افزود: مردم ایران اسلامی نشان دادند از اهدافشان عقب‌نشینی نمی‌کنند و با حضور در عرصه‌های مختلف همواره دشمنان را ناامید می‌کنند.

وی عنوان کرد: دشمنان درصدد ناامید کردن مردم هستند که باید هوشیار باشیم و نقشه‌های دشمنان را با حضور خود در انتخابات خنثی کنیم.

احمدوند گفت: به یاری خدا مردم عزیز ایران اسلامی و به‌تبع آن مردم شهیدپرور نهاوند همان‌گونه که با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را ناامید کردند در روز ۱۱ اسفند هم با حضور گسترده و حداکثری خود در انتخابات پاسخ دشمنان را خواهند داد و آن‌ها را ناامید می‌کنند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز ۱۱ اسفند در سراسر کشور برگزار می‌شود.

شهرستان نهاوند یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای خبر/

دیدگاه شما