تازه های سایت

کد مطلب: 55423
1. اسفند 1402 - 3:57
فرماندار نهاوند گفت: امسال۷۵۵ رأی اولی دختر و پسر در شهرستان نهاوند پای صندوق‌های رأی خواهند رفت و نخستین انتخاب و تصمیم‌شان در حوزه سیاسی کشور را به صندوق خواهند انداخت.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند در اجتماع رأی‌اولی‌های شهرستان نهاوند که در محل سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: پرچم مقدس جمهوری اسلامی همواره بر فراز بالاترین قله‌ها بوده و این نماد پایبندی به خون شهدا و آرمان‌های انقلاب، نظام و نماد سرفرازی است.

وی تصریح کرد: امسال در ۱۱ اسفند حضور پرشور و مشارکت شایسته ۷۵۵ رأی‌اولی که برای نخستین بار پای صندوق خواهند آمد، را شاهد خواهیم بود که این حضور را به معنای ایستادن مقابل دشمنان و بدخواهان نظام می‌دانیم.

احمدوند با بیان اینکه حضور رأی‌اولی‌ها شور و نشاط انتخابات را بیشتر می‌کند، افزود: رأی‌اولی‌ها موتور محرکه ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در جامعه هستند و حضورشان پای صندوق‌های رأی، نشاط اجتماعی و شور انتخاباتی را افزایش می‌دهد.

فرماندار نهاوند اضافه کرد: حضور رأی‌اولی‌ها پای صندوق‌های رأی مهم است چراکه پرشورترین حضور در انتخابات حضور این قشر است و انتخابات، صحنه رقابت توام با مردم سالاری و نقطه عطفی برای زندگی مردم و پایه‌ساز مردم‌سالاری است.

وی خطاب به دانش‌آموزان، یادآور شد: آینده کشور و انقلاب اسلامی به دست شما دانش‌آموزان است و همه ما وظیفه داریم ادامه دهنده راه شهدایی باشیم که برای ایجاد امنیت و آسایش امروز جامعه جان خود را فدا کردند.

احمدوند خاطرنشان کرد: امروز شاهدیم که دشمنان ملت بزرگ ایران با روش‌های مختلف به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم هستند و مردم انقلابی ایران با بصیرت این توطئه‌ها را نقش بر آب خواهند کرد.

فرماندار نهاوند در پایان تأکید کرد: برای ساختن آینده‌ای روشن باید خوب درس بخوانید تا با دانش بالا بتوانید در مقابله با ترفندهای دشمنان از خود مراقبت کنید و امروز هم با حضور مؤثر در پای صندوق‌های رأی باید در تعیین سرنوشت خود مشارکت فعال داشته باشید.

دیدگاه شما