تازه های سایت

کد مطلب: 55420
1. اسفند 1402 - 3:54
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان از بارش خفیف برف در اغلب نقاط استان طی امروز و امشب خبر داد و گفت: امروز و امشب بارش خفیف و ملایم برف را در اغلب نقاط استان انتظار داریم.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، روح‌الله زاهدی با بیان اینکه فردا و پس‌فردا نیز در برخی نقاط استان بارش پراکنده برف را خواهیم داشت، اظهار کرد: امشب گستردگی بارش بیشتر است اما تا اواخر هفته بارش را در استان همدان کماکان خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه بارش پراکنده و خفیف برف پدیده غالب استان در این هفته است، تصریح کرد: هوا به نسبت آرام بوده و دمای استان نیز بین ۴ تا ۵ درجه سلسیوس زیرصفر خواهد بود.

زاهدی با اشاره به اینکه دمای هوای همدان طی ۲۴ ساعت گذشته بین صفر و ۸ درجه سلسیوس در نوسان بوده است، خاطرنشان کرد: رزن با منفی ۷ درجه سلسیوس و قهاوند با ۹ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان بوده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه بارندگی در شمال استان بهتر بوده است، یادآور شد: طی ۲۴ ساعت گذشته در ایستگاه سعیدیه همدان یک میلی‌متر و در جربانلو رزن ۹ میلی‌متر بارش به ثبت رسیده است.

 

دیدگاه شما