تازه های سایت

کد مطلب: 55398
28. بهمن 1402 - 9:00
بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به احتمال جداییش از این تیم گفت: همه چیز صفر تا صد دست آقا جواد است و هر چه او صلاح بداند همان می‌شود .

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، رضا میرزایی پس از پیروزی استقلال تهران مقابل صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که بازی را بردیم موقعیت‌های زیادی را هم داشتیم که نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم و بازی با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید.

میرزایی ادامه داد: بازیکنان اگر از موقعیت‌های خود استفاده می‌کردند ۳ یا ۴ گل از حریف پیش می‌افتادیم و دیگر استرس‌های دقایق پایانی را نمی‌کشیدیم. ان شاالله این روند را حفظ کنیم و در پایان فصل یک قهرمانی را به هواداران تقدیم کنیم.

وی درباره احتمال جدایی او از تیم فوتبال استقلال گفت: نظر نهایی را در مورد بازیکنان و من را نکونام می‌دهند و نکونام تا به امروز پشت من بوده است، قبلاً به من در خصوص اضافه شدن بازی کنان جدید چیزهایی را گفته بودند ولی تا به امروز رسمی و قطعی موضوعی را مطرح نکردند. چند روزی هم هست که تمرینات سبک خود را با بازیکنان تیم آغاز کرده‌ام تا رفته رفته به مرز آمادگی برسم.

میرزایی افزود: همه چیز صفر تا صد دست آقا جواد است و هر چه او صلاح بداند همان می‌شود و فقط امیدوارم بهترین تصمیم را هم برای من و هم برای استقلال بگیرد.

دیدگاه شما